פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור הלקוח שמשלם בתלושים- מגה סניף רגבה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני פונה לעזרתכם עקב ארוע מצער שקרה אתמול בצהריים (25/05/08) בחנות של מגה בסניף רגבה. לפני מספר חודשים רכשתי מדיח כלים של HAYER מבית ניופאן. יחד עם המדיח הגיעו 30 קופונים לקבלת טבליות למדיח של SOMAT 5 בחינם. הקופונים תקפים עד שנת 2010. את הקופונים ניתן לפדות עפ"י המידע המופיע עליהם בסניפי מגה ושופרסל השונים, ללא הגבלת כמות. השתמשתי בעבר ב- 3 קופונים. אתמול פניתי לסניף מגה האמור והודעתי בקופה הראשית שברצוני לפדות את שאר 27 הקופונים. הקופאית הראשונה הודיע לי מייד ובזעף שהדבר בלתי אפשרי, אין להם מספיק חבילות SOMAT5 במלאי, לא פודים כל כך הרבה קופונים וכו'. הלכתי ביוזמתי למדף הטבליות למדיח והעמסתי לעגלתי 27 חבילות של טבליות. חזרתי לקופה הראשית והראתי לאותה הקופאית שאכן יש כמות מספקת במלאי. פה התערבה קופאית נוספת. היא אמרה לי שבעבר פיטרו קופאיות שאפשרו ללקוחות להשתמש "ביותר מדי קופונים" כהגדרתה. בנוכחותי הקופאית השניה טלפנה למנהל הסניף ששמו אבי. אבי אישר לה לפדות 1-2 קופונים ולא יותר וזה מה שנעשה.
אני רואה בארוע זה הפרה בוטה של זכויותי כצרכנית. זהו נסיון להתיש את הצרכן ולמנוע ממנו להשתמש בקופונים שכאמור לא מוגבלים בשום מגבלה כמותית ומגה מכבדת אותם. כמו כן מעציב אותי מאוד ענין פיטורים בלתי מוצדקים של הקופאיות עקב שירות תקין שהן נותנות והאימה שתחתיה הן נעלצות לעבוד.
אשמח לדעת מהי הדרך שבה אני יכולה לממש את זכויותי- לקבל את מלוא כמות הטבליות שמגיע לי מבלי שיטרטרו אותי הלוך חזור. אני, בכוחותי לא הצלחתי לקבל מענה תקין. אציין גם שאני נמצאת בסוף ההריון כך שממלא היכולת שלי "להטריד" אותם במימוש חוזר של קופונים מוגבלת מאוד.
כשביקשתי לדבר ישירות עם מנהל הסניף או לקבל את הטלפון שלו נעניתי בשלילה. נאמר לי שאפשר להתקשר לסניף והם יעבירו אותי ועכשיו המנהל לא זמין. חיפשתי באינטרנט כתובת של פניה לנציגי מגה, לנציג של תלונות הציבור של מגה, מנכ"ל או כתובת אחרת- היא לא קיימת. אשמח לעזרתכם.
טלפון של מגה בסניף רגבה- 04-9520385
במקביל לפניתי אליכם פניתי למועצה הישראלית לצרכנות של משרד התמ"ת
מתן מימוש הקופונים ופיצוי על ביזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרמו לי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה