פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר טובין תוך 14 יום מתאריך קניתו. נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
מתחם קסטרא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-27/05/08 קניתי מחשב נייח ברשת מגה שבחיפה בכתובת רח" פרימן 8;ציר פרויד; מתחם קסטרא. ב-6/6/08 המחשב הפסיק לעבוד. התקלה היא בחומרה כי המחשב לא נדלק כלל.לאחר התייעצות עם טכנאי PC קיימת סבירות גבוהה שנשרף הספק. ב-7/6/08 בערב הבאתי את המחשב בחזרה לרשת על מנת לקבל החזר כספי על הקניה ולהתפטר ממוצר הפגום. לאחר שיחה עם מנהל הסניף התברר לי שלא ניתן להחזיר את המוצר כי הותקנה עליו מערכת הפעלה ונעשה בו שימוש.הסברתי לו שמערכת הפעלה שהותקנה בו היא מקורית של חברת מיקרוסופת ושלא ברור לי איך ניתן להשתמש במחשב ללא מערכת הפעלה.מנהל הסניף סירב לקבל את המוצר הפגום והמליץ לי לפתור את הבעיה בעזרת נותן האחריות למחשב.הסברתי לו שאינני מעוניין בהחזקת מוצר בביתי שמתקלקל תוך 10 ימים, ושיש לי זכות להחזיר את המוצר באריזתו המקורית תוך 14 יום מתאריך
הקניה.לטענתו, החוק אינו חל על המקרה שאותו תיארתי כרגע, ויש לו זכות לא לקבל את המוצר ולזכות אותי בכספי או, לפחות, להציע לי מוצר תחליפי.
מה עלי לעשות בנדון? האם זה נכון שחוק זכויות הצרכן נותן זכות למוכר לא לקבל מחשב לא תקין רק על סמך זה שהותקנה בו מערכת הפעלה?
יש לציין שמחשב הוחזר ללא סימנים לפגם חיצוני
או שימוש לרעה.כמו כן לא הוסרה פלומבה שהיתה מבטלת את האחריות למחשב.
שכחתי לציין שניהלתי שיחות ארוכות עם שרות לקוחות של ריבוע הכחול, אך גם שם טענו שיש להם זכות חוקית לא לקבל את המוצר. לטענתם, ישנו שלט בחנות שמסדיר את נושא ההחזר של טובין לחנות. באותו יום,למזלי, פגשתי
מכר בחנות שיכול להעיד על כך שהשלט לא נמצא בחנות. יש לציין שבשיחה עם מנהל הסניף והמוכר הנושא כלל לא עלה לדיון כי השלט הזה לא היה קיים בסניף. בנוסף לכך, פניתי לנותן האחריות,"חיון מחשבים", אך גם שם קיבלתי
תשובה דומה. הם לא היו מוכנים לזכות אותי בכספי, אלא הציעו לי לתקן את המחשב במעבדה. שלחתי להם גם מכתב בדואר אלקטרוני שמצוין בתעודת אחריות, אך לא קיבלתי תשובה בכתב.
עלבון, עוגמת נפש,בזבוז זצן סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה