פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במגה טבריה עלית נושא התלונה:
כהן יפית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי הוא יפית המתגוררת במנחמיה, אתמול יום ה' סיפרה לי חברה כי יש מבצע במגה על טיטולי האגיס 2 במחיר של 105 ש"ח.
הייתי חייבת לקנות טיטולים יש לי תינוקת בת 7.5 חודשים.
אני לתומי נסעתי במיוחד לשם, עם כניסתי לסניף ניגשתי לקופה הראשית לבחורה בשם ורה, ושאלתי אותה על המבצע והיא אמרה כי יש עדיין את המבצע, רק בקניה מעל 100 ש"ח.
אז התחלתי לקנות דברים, אפילו שלא הייתי צריכה בכלל, פשוט הייתי עם שלושת ילדיי הקטנים, ולא היה באפשרותי לטלטל אותם, התינוקת בכתה. בקיצור לא משנה לאחר שלוש שעות של טירוף עם הילדים, הגעתי לקופה, הקופאית שמה שלט הקופה סגורה אבל היא קיבלה אותי, נחמד מצידה. התחלנו לערוך את החשבון עד שהגענו לטיטולים, היא טענה כי המבצע לא קיים. זה התחיל מזה.
בסדר אמרתי לה תבטלי אותם עם חצי מהקניה. בדיוק עבר המנהל בקופה הראשית נתתי לילד את כרטיס האשראי שימתין לי, בנתיים הקופאית החוצפנית העבירה את הקניה יחד עם הכרטיס כי מיהרה לשרותים, אני לא ויתרתי ניגשתי אל המנהל וסיפרתי לו על מה שקרה הוא התחיל מזה שלהיות עם התינוקת בוכה ורדומה על הידיים זו לא סיבה לתלונה, ובנוסף אמר לקופאית הראשית ולי שעל פי משורת הדין אני אקבל את המבצע רק לא באותו מחיר, אני ניגשתי לקופה הקופאית העבירה את הטיטולים יחד עם עוד משהו ורצתה להעביר שוב את כ.האשראי אני לא הסכמתי היא טענה כי אבצע גם את זה בתשלום רגיל, ולי לא התאפשר, כאילו היא תחליט לי איך לשלם לא הסכמתי וביקשתי לבטל את הכל ולהתחיל מחדש, בסדר היא ביטלה את החשבון הקודם וטענה שאני לא בסדר אמרתי לה אותי לא מעניין את צריכה לתת לי שרות אני אקבל מה שמגיע לי, בקיצור התחלנו את הכל מחדש ואת הטיטולים הקופאית הראשית באה והורידה 7 ש"ח זיכתה 2 במאה ועשרים, אמרתי לה למה המבצע הוא 2 במאה וחמישה ש"ח, היא אמרה שהיא לא זוכרת כמה היה המבצע שקרנית, והיא התחילה לשאול קופאיות וכולם אמרו 2 במאה וחמישה ש"ח הטיטולים עולים 63.99 במחיר רגיל, שניים במאה ועשרים - זה מה שהם אישרו לי היא אמרה זה מה שהקופה נותת לי לזכות אותך אמרתי לה אל תדאיגי אני לא אשתוק לכם על זה אני לא מדברת על 25 שקלים - למרות שבשבילי כל שקל שווה הרבה, אבל כל העוגמת נפש שנגרמה לי עם תינוקת רדומה על הידיים ועוד שניים שכבר נגמרו והתחילו לעשות שטויות, אני הייתי מאוד עצבנית על זה וגם עכשיו לא ישנתי בלילה ואני מתכוונת ללכת עם זה רחוק לא מעניין אותי, רק מה שאמרתי להם כשיצאתי אלוהים ישלם לכם אל תדאגו, לא קיללתי ודיברתי בצורה יפה ומכובדת, והקופאית החוצפנית הייתה לחוצה ורצתה להעיף אותי משם, לדעתי אני צודקת בעניין הזה וכולם אומרים כך, אפילו כשיצאתי צילצלתי לסניף לבקש את המשרד הראשי וענה לי הסגן ושאל אם הוא יכול לעזור אמרתי לו המנהל לא עזר אתה גם לא תוכל אבל הוא רצה לשמוע סיפרתי לו והוא אמר אין לי מה להגיד לך ואני לא יכול לדבר אמרתי לו כי אני צודקת בגלל זה אין לך מה לומר לי, לא נורא אני אמשיך ואני אלך עם זה עד הסוף ב"ה תגידו לי מה תוכלו לעזור לי בבקשה, ובלי שום קשר אנסה לפנות הלאה אני אוציא מהם כפול וגם יותר, ושוב לא על הכסף על עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה לי ולילדיי תודה ושבת שלום. אשמח לתשובה מהירה שתוכל לעזור לי, אני אחשוב גם על כתבה בעיתון, תביעה או משהו כזה, לא מקובל עלי לשתוק, אעשה הכל כדי ללמד אותם לקח.
יום טוב יפית כהן.
בזבוז זמן, ע.נפש בושות סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה