פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים ושירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קסטרא חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט יצאה מגה במבצע ענק שבו ניתן היה לרכוש 2 אריזות חיסכון של סימילאק במחיר של 59.99 לאחד בקנית זוג במידה ורכשת מוצרים מעל 100 ש"ח.
כאחד שרוכש מוצר זה בתדירות גבוהה רצתי אל סניף מגה בקניון קסטרא לאחר שרכשתי מוצרים הגעתי אל הקופה, סכום הקניה עמד על כ900 ש"ח , ביקשתי מהקופאית לממש את המבצע אך להפתעתי התברר כי סימילאק 2 נגמר. ניגשתי לסגן מנהל הסניף לאחר ששילמתי וביקשתי הבהרות ונענתי כי כבר מהתחלת המבצע לא היה סימילאק 2 וכן הנהלת מגה ידעה אך עדיין פירסמה מבצע שקרי.
ניסינו לברר בסניפים אחרים אם המוצר ישנו אך גם שם נעננו כי לא היה את המוצר.
פניתי אל שירות לקוחות מגה ונציגה בשם נטלי הבטיחה לעזור, אך ככל חברה שלא מכבדת את לקוחותה גם שם נאלצתי להתקשר כל פעם עקב התעלמות מהבעיה.
שיא השיאים היה ששוחחתי עם נטלי וסיפרתי לה כי המוצר הגיע וכן רוצה אני לממש את זכותי לרכוש את המוצר כפי שהבטיחה, אבל אז דרשה ממני בקשות מופרזות ואישורים עד שהתיאשתי.
לבקשתי לשוחח עם מר גבאי הנכבד האחראי על פניות הציבור נענתי בטריקת טלפון.
ב ו ש ה.
כספי סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה