פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי.... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מגה בול-חוצות המפרץ,חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עניין פשוט לכאורה, ביצעתי קנייה של תנור חימום(150 ש"ח)
+אוכל. את האוכל כמובן אכלתי :) ואת התנור שלא עבד כראוי אובכלל כוון
שלא חימם, החזרתי כעבור יומיים.
כשבאתי לחנות,רשת גדולה כמו "מגה" ביקשתי שיחזירו לי את כספי כדי שאוכל לחפש תנור יותר מוצלח נאמר לי שם ע"י מנהלת המשמרת והאחראי
על מחלקת מכשירי החשמל בחנות שאני יכול לקבל זיכוי-סרבתי.
אז נאמר לי שאני יכול לקבל זיכוי כספי דרך הויזה "אבל" זה יקח כמה ימים כוון
שהם צריכים לשלוח את זה למשרדים הראשיים במרכז ורק אחרי האישור שיקח כמה ימים- אני אקבל את הכסף.
בלית ברירה היסכמתי וכך עברו להם הימים והם שכחו אותי לגמרי כוון שנמעס לי לחכות התקשרתי והם שוב אמרו שיבדקו ושוב לא חזרו אלי וכך עברו עוד ימים ושוב היתקשרתי ואז נאמר לי שאני צריך לפנות למרכז בתל-אביב
וכמובן שגם מזה לא יצא כלום, לבסוף היתייעשתי והחלטתי להתלונן.
קודם כל אני ביצעתי זיכויים בעבר ברשתות מזון ומעולם לא עברתי פרוצדורה כזאת - הזיכוי היה במקום. דבר שני אני לא מבין למה זה צריך לקחת כלכך הרבה זמן, איזה מין יחס זה ללקוח?
ושלישית אני בטוח שאם הייתי שוכח או מוותר הכסף היה נשקח לגמרי -האם זה מה שהם רוצים שיקרה?
לסיכום אני מבקש שתנסו לפנות אליהם ולהשיג לי את הכסף בחזרה.
גם פיצוי הולם יתקבל בברכה.
תודה
מגה בול סניף חוצות המפרץ טל. 04-8423101
מגה - סניף המרכזי(דקלה או נטלי) טל. 03-9282222





טלפונים וזמן מבוזבז סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי ראוי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה