פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"קנס" בגובה 25% על החלפת מוצרים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אזור תעשיה קדימה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/032009 קיבלתי במתנה 2 סטים של כלים לשולחן: הראשון - סט כלים 7 חלקים קוד מוצר 7296021641848 שמחירו 59.99 ש"ח והשני - סט כלים 3 חלקים קוד מוצר 7296021641855 שמחירו 54.99 ש"ח אשר נקנו במגה בעיר. החלטתי להחליף אותם במוצרים דומים אך בצבע אחר. ב-22/03/09 הגעתי למגה בעיר באזור תעשיה קדימה, בקשתי להחליף את המוצרים ומייד נענתי בחיוב. עד כאן הכל נעשה בסדר, אבל!!! כאשר הגעתי עם מוצרים חדשים לקופה הוסבר לי שאני מקבלת על המוצרים שהחזרתי זיכוי פחות 25% מהמחיר הנקוב, כלומר על המוצר הראשון 44.99 במקום 59.99 ועל השני 41.24 במקום 54.99
הייתי מאוד מופתעת ולא קיבלתי שום הסבר הגיוני מדוע אני משלמת "קנס" בגובה 25% על החלפת מוצרים סגורים באריזה מקורית.
כספי סוג הנזק :
הנני מבקשת לקבל החזר בגובה 25% מהקניה- בסך 29 ש"ח והסבר מדוע זה קרה. פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה