פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עדכון קופאית, אי הערכות לחג, אי דיוק בפרסום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוםראשון 05/04/09 ערכתי קנייה של מתנות בביג באר שבע ונתקלתי במספר בעיות
1. הקופאית סירבה לקבל תשלום באמצעות כרטיס נטען שקיבלתי למרות שאמרתי לה שבסניף דימונה קבלו, ורק לאחר ששאלה קופאית אחרת הסכימה להעביר וכמובן שהיה אפשר.
למה אתם לא מעדכנים את הקופאיות?
2. ביקשתי פתקי החלפה, אך הקופאית אמרה שאין ואפשר להחליף רק באמצעות החשבונית, אך אמרתי שזו מתנה.
הלכתי לקופה הראשית ושם נתנו לי פתקי החלפה.
גם בנושא זה הקופאית לא הייתה מעודכנת.
3. בקטלוג שהופץ על ידיכם לקראת החג נכתב מגוון כלי הגשה זכוכית בעיטור כסף ב- 44.99 לסט עם צילום סטים.
אני רכשתי 3 סטים שהופיעו בקטלוג אך המחיר ששילמתי על כל אחד 69.99
האם הקטלוג לא מעודכן? אולי היה צריך לכתוב החל מ- 44.99. זו הטעיית הציבור.
4. בעמדת האריזה הייתה ארזנית אחת שארזה ללקוחה כ- 10 בקבוקי יין + שוקולד.
המתנתי ליד וכשראיתי את הכמות שהיא צריכה לארוז התחלתי לארוז בעצמי לקחתי נייר אריזה, אך להפתעתי היה רק מספריים אחד ולא יכולתי להמשיך לארוז כי כל פעם שלקחתי ממנה קצת דבק נייר היא לטשה בי זוג עיניים האומרות תחכה עד שאסיים. במקרה עבר אדם שהציג עצמו כסגן המנהל וכשאמרנו לו על הבעייה תשובתו הייתה מה לעשות יש לחץ בגלל החג.
האם אתם לא ערוכים לחג?
כספי סוג הנזק :
לעדכן את הקופיות בכל הנושאים (גם אם הן חדשות) להערך לחגים, לדייק בפרסומים פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה