|
|
|
|
|
|
הכפלת מחיר לצורך הנחה מדומה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קנינו קערת פיירקס שלכאורה מחירה המלא היה 80 ש"ח והיא הייתה בהנחה של 50% ולפיכך עלתה 40 ש"ח. כאשר חזרנו הביתה נדהמנו לגלות מתחת למדבקת המחיר של 80 ש"ח מדבקת מחיר של 40 ש"ח. משמע המחיר הוכפל על מנת לתת הנחה שאינה קיימת!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|