פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שליחים לקוי בסניף מגה בעיר דיזנגוף סנטר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כקונה קבועה בסניף מגה בעיר שבדיזנגוף סנטר, אני יודעת שתמיד אגיע למקום מתוך ברירת מחדל בלבד, וזאת בשל שירות השליחויות האיום של הסניף.
השליחים המגיעים, באופן קבוע מטיחים את המצרכים על הרצפה (וכבר קרו מקרים בהם ניזוקו), עונים בחוצפה, ובסופו של דבר דורשים טיפ.
מגה בעיר מרשים לעצמם לגבות סכום שערורייתי של 17 ש"ח על משלוח, אבל לא משקיעים בשום צורה בבחירת השליחים, או בהקניית תודעת שירות בסיסית.

במקרה שהתרחש ב6/5/09, כאשר השליח דרש טיפ, הסברתי בנימוס שזה עתה שילמתי על השליחות שלו 17 ש"ח, ושאני מקווה שסכום זה מגיע אליו.
השליח טען שהוא "עובד בחינם" ומצפה לטיפ, והפניתי אותו לדבר על כך עם המעסיקים שלו.

אם הדבר נכון, והשליחים לא מתוגמלים מלבד טיפים, מדובר במחדל, מאחר שהלקוחות משלמים סכום לא סביר למשלוח ולמרות זאת נדרשים לטיפ.

הייתי רוצה לדעת באופן ודאי, שהשליחים אינם תלויים בטיפ למשכורתם.
ומעבר לכך - להתריע על נטישת לקוחות (מאחר והדבר חוזר על עצמו עם שכנים ומכרים רבים שלי הקונים בסניף זה), במידה ולא יבוצע שיפור השירות לאלתר.
כספי סוג הנזק :
שיפור מערך שירות שליחים בסניף, והסדרת נושא הטיפים לשליחויות יקרות מדי. פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה