מכירת מוצרים מקולקלים אי טיפול בזמן |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב5/08/09 קניתי רויון בטעם מקולקל במגה בבאר שבע בסניף מרכזי. שלחתי מכתב תלונה על כך כי הדבר מסכן את שלום הציבור. רק ב19/08 התקשר אלי אדון אבי משירות לקוחות בטענה שהייתי צריכה להחזיר את המוצר המקולקל באותו יום, הדבר כרוך בביזבוז זמן וכסף עבור הדלק, החינות נמצאת בקצה השני של העיר, והיות וכבר עברו כמעט שבועיים אין אפשרות לטפל בנואש. אני כתבתי את התלונה באותו יום ב5/08/09 ואילו הנציג משירות לקוחות נזכר להתקשר אלי רק לאחר 14 יום מיום התלונה, הדבר גרם לעיכוב, חוסר יכול לטפל בעניין ולעוגמת נפש.
אבקש לבדוק את ההליך הלא תקין.
|
החזרת הכסף עבור הרוויון, פיצוי עבור עוגמת נפש שנגרמה, בדיקה ע"י משרד הבריאות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|