פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור והתנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסתדרות 27 גבעתיים כתובת:
דרום גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוח קבוע של הסניף נכנסתי ביום שישי לצורך קניות, כמו בכל שבוע לקחתי 2 גלידות של חברת פלדמן כיוון שאני יודע שיש עליהם מבצע של 2 ב29.99, כמו כן היה סימון על אחד מהמוצרים שהמבצע תקף לכל הגלידות מהסדרה.

כאשר ניגשתי לקופה לצורך התשלום גיליתי שהחיוב נעשה ללא הנחת המבצע, כששאלתי את הקופאית (אסיה אברהם) מדוע החיוב נעשה בצורה זו שכן יש מדבקה מפורשת על המוצר אשר מאשר את המבצע, היא ענתה בזלזול וכעס רב שהמבצע לא בתוקף וכי חיפשתי בכוונה גלידות שיש עליהם את מדבקות המבצע, הסברתי לה שלקחתי את הגלידות הללו בגלל המבצע ומדבקות אלו מבחינתי מאשרות זאת ומשום אמת בפירסום אני זכאי לקבל הנחה זו.

בעזות מצח וגסות רבה (שלצערי מתאפיינת בדרך קבע בהתנהגותה) היא המשיכה לצעוק עלי ולזלזל בדבריי בכך שישנם חוקי צרכנות שמחייבים את העסק להעניק את המבצע אשר מופיע המוצר.

הרגשתי פגוע ומושפל נוכח התנהגותה הבלתי הולמת ותוקפנותה ליד כל האנשים (אשר את חלקם אני מכיר כשכניי), אך מחמת התור והלחץ שנוצר בקופה השלמתי את הקניה ושילמתי את מחיר המוצר בניגוד למבצע שצוין מפורשות על אריזתו.

הנני חושב שכרשת גדולה זלזול בלקוח והתנהגות חצופה ובלתי הולמת של נותנת שירות אינו ענין שניתן לעבור עליו כלא היה במיוחד לקראת החגים.

כלקוח קבוע בסניף זה אעשה מאמצים למזער ככל הניתן את הקניה בסניף וברשת בכלל עד אשר יטופל העניין לפי סבירות דעתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי והתנצלות פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה