פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מבזה בלקוח ואי אספקת המוצר לאחר התשלום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יסמין 113 שוהם כתובת:
www.mega-deal.co.il סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 17/09/2009 יום ה' נרכש מקרר מסוג LG 645 ליטר טיטניום כולל הובלה בעיסקת תשלומים הכוללת ריבית בסכום של כ-6200 ש"ח.
2. לאחר שבוע (23.09.09) כאשר יזמתי שיחה לבירור אספקה נאמר לי כי ישנה בעיה בכרטיס האשראיועלי לשלוח בפקס' צילום כרטיס אשראי ות.ז..
3. למחרת הובהר לי כי הדבר סודר מול חברת האשראי וכי המשלוח יהיה לפני יום הכיפורים.
4. ביום 24.09.09 הובהר לי כי עקב בעיה בכרטיס האשראי והאישור המאוחר האספקה תתאחר בשבוע במסגרת 14 ימי עסקים וכי יתחשבו בבקשתי למשלוח מהיר והמקרר ישלח לאחר יום הכיפורים ולפני סוכות.
5. ביום 30.09.2009 הובהר לי כי המשלוח יתאחר וכי אם אין אני מרוצה שאבטל את העיסקה, ולאחר שביקשתי והתעקשתי לדבר עם האחראי הועבר לי בחור בשם דורון שטען שהמקור לכול הבעיות זה כרטיס האשראי שלי וכי היה עליי לברר מולם באם העיסקה תקפה וטען בלהט שקודם כול עליו לדאוג גביית הכסף וכי המקרר יסופק עד 8.10.2009.
6. ביום 6.10.09 פניתי שוב ומסרתי כי חברת ההובלות טרם פנתה לקביעת מועד, ובתגובה נמסר לי כי לא היתי זמין בטלפון ואין הם משאירים הודעה.
7. בפנייה חוזרת ביום 7.10.09 שירה מסרה כי מלפנים משורת הדין תנסה לשלוח באופן פרטי ותפצה אותי ותחזור אלי לתיאום עד 16:30 דבר שלא בוצע.
8. ביום 8.10.2009 שוב פניתי לשירה ושם נאמר לי שאין באפשרותה לשלוח, וכי עלי לחכות בסבלנות לחברת ההובלות וכי אני אשם כי לא עניתי להם, ואם אני לא מרוצה שאבטל את העיסקה, ביקשתי ממנה את מספר הטלפון של חברת ההובלות לתיאום או לחילופין להעלות אותם בשיחת ועידה לתיאום מועד אך היא סירבה בתוקף מהטעם כי "אל תנסה לנהל אותי"...
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול או אספקת המוצר במיידי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה