פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות לגבי מבצע צוברים ומרוויחים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אביב מראשון לציון ואנו במשפחה צרכנים קבועים ומסורים שלכם כבר שנים, עוד הרבה לפני שהוקם המותג מגה, ואף רוכשים מוצרים מידי שבוע בסכום ממוצע של 700 שח באמצעות כרטיס you, לאחרונה השקתם מבצע של איסוף בולים המקנה אפשרות לרכוש מגוון מוצרים במחירים זולים, כמובן שהקופאיות שלכם האיצו בנו לרכוש כל שבוע עוד מוצרים כדי לאסוף יותר בולים וכך להגיע למוצרים שווים יותר, ובכן זה עבד אספנו את 75 הבולים המקנים אפשרות לרכוש טלוויזיה LCD ב 400 ש"ח,בתחילת חודש אוגוסט (לפני שנגמר המבצע) כשהגענו עם הבולים הנדרשים לרכישת הLCD אמרתם שכרגע אין במלאי ונצטרך להמתין כ60 יום דהיינו עד לתחילת חודש אוקטובר, אמרתם ששמתם אותנו ברשימת המתנה ועם הגעת הטלויזיות ייצרו איתנו קשר ובכן לא דובים ולא יער, השליתם אותנו ואת כל המשפחה שלנו, ילדי מנדנדים לי (ובצדק) ללא הרף מתי תגיע הטלויזיה המיוחלת, לאחרונה כשביררנו מתי תגיע הטלויזיה מסרתם כי נצטרך לחכות עד ינואר!!!, למה אתם "מענישים" אותנו? במה פשענו, בסך הכל היינו לקוחות וצרכנים טובים אשר נענים למבצעי החברה, בסך הכל דרשנו את מה שהקופאיות שלכם הבטיחו לנו אם נרכוש מספיק בולים!!,
תחושתי היא שעומדת מולי חברה לא רצינית שלא עומדת בהבטחותיה, זהו גזל צרכנים!! גניבה לאור יום, גרמתם לנו עוגמת נפש גדולה, כל מה שיצא לי מהמבצע הזה זה אוסף חסר משמעות וערך של 75 בולים שתלויים לי על המקרר ומעלים אבק!!!!
אני לא אתפלא אם יש לכם עוד לקוחות שרוטנים כמוני, לכן בשמי ובשמם אם לא נקבל תוך כמה ימים את הטלויזיה אני אפנה לרפי גינת שיעשה סדר בדברים!!דברים מסוג זה זה לחם בשבילו.
מקווה שתענו לבקשתי בהקדם האפשרי ותבדו את תחושותי.
אגב ברשימת ההמתנה ההזמנה היא על שם מירי כהן טלפון 052-3278126
לקבל את מה זהובטח במבצע + פיצוי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה