פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת מצד מנהל הסופר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית וגן קרית אתא כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי דלית סעד מקרית אתא, הנני רוכשת בסניף שלכם מגה בעיר מזה 3 שנים רצוף פעמיים בשבוע בסכומים של 4000 שקלים בחודש.{יש לי גם פירוט כרטיסי אשראי שלי שאני יכולה להעביר לכם לראות את הסכומים}, לפני שבועיים בעלי הייה בסניף ולבקשתי קנה לי טיטולים לילד אבל טעה במידה את החשבונית הוא לא שמר.רצוי שתדעו שמכירים אותי טוב בסופר הזה גם עבדתי בו בעבר ויש לי יחסי חברות עם כולם שם.אני אחרי לידה לא יכולתי לצאת מהבית , אבל יצאתי והלכתי לסופר כשנכנסתי היה שם המנהל {אני לא יודעת את שמו הוא חדש}, ביקשתי ממנו אם אפשר להחליף רק מידה של הטיטולים הוא הסתכל עליהם כאילו היה מדובר בחייזרים מאיפה קנית את זה הוא שאל אותי? אמרתי לו שבעלי התבלבל וקנה לי מידה לא טובה. הוא הסתכל עליהם ושאל אותי למה המחיר מגורד? עניתי שאני לא יודעת ואני בסך הכל רוצה להחליף מידה לא זיכוי ולא משהו אחר ...שוב הוא פנה אלי במבט משתהה ושאת אותי למה המחיר מגורד ושוב עניתי לו שאני לא יודעת למה...ולא אני גירדתי אותו שוב הוא שאל אותי למה המחיר מגורד...ותאמינו לי אני יחסוך מכם את התסריט כי הוא שאל עוד 5 פעמים רצוף למה המחיר מגורד? זה הדבר היחיד שעיניין אותו בחוצפה הוא הסתכל עלי וכאילו אמר לי שאני שקרנית , עמדה שם עובדת של הסופר שמכירה אותי טוב מאוד והסתכלה עלי בבושה אך לא יכלה להגיד כלום הוא המנהל היא עשתה לי פרצוף כזה של מה לעשות כולנו סובלים פה איתו.ואז הוא אמרלי לא אני לא יחליף לך מידה אמרתילו למה אני בדרך כלל עושה כאן את הקניות וכולם מכירים אותי פה אני כל חודש קונה פה בסכום של 4000 שקל איך אתה יכול להגיד לי דבר כזה ? הוא הסתכל עלי ואמר לי בחוצפה שלא משתמעת לשתי פנים:"סיימתי את השיחה איתך" הסתובב והלך , שאלתי אותו אם הוא המנהל של הסופר הוא ענה לי כן שאלתי אותו לשמו הוא אמר לי אני לא רוצה להגיד לך איך קוראים לי את יכולה רק לנחש. אני חושבת שזו חוצפה ממדרגה ראשונה גם אם אני לא קניינית של הסןפר הזה לא מגיע לי יחס מזלזל כזה , לא מגיע לאף אחד בתור קונה שיתיחסו אליו ככה. מצטערת מאוד אבל אני לשם לא הולכת יותר רק בגללו ועוד הרבה אנשים שאני מכירה לא יתקרבו למקום הזה עד אשר הוא יורחק משם ויהיה שם מנהל שאפשר יהיה לנהל איתו דו שיח בוגר ונורמלי.אני משקעיה את מיטב כספי לא בשביל שיתנהגו אלי כמו לנסיכה אלא מינימום אנושיות. אשמח לשמוע את תגובתיכם בנושא. ואשמח לדעת גם איך קוראים לו למנהל " הנחמד" של מגה בעיר בקרית אתא.
עלבון סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה