שירות גרוע ואי הקפדה על נוהלים |
נושא התלונה: |
יום שני 30 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון הראל מבשרת ציון |
כתובת: |
מבשרת ציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להפנות תלונה זו לשירות הלקוחות של מגה בעיר.
בתאריך הנדון (בסביבות השעה 19:00) עשיתי קניות בסניף מגה בעיר במבשרת.
כיוון שהיו לי 2 מוצרים, עמדתי בקופת האקספרס (מקס' 10 מוצרים).
לאדם שעמד בתור לפני היו 20 מוצרים.
כשהגעתי לקופאית (ולאחר ששילמתי), הערתי לה שהיא לא היתה צריכה לקבל לקוח עם יותר מ 10 מוצרים.
להפתעתי היא ענתה לי בחוצפה שזו אחריותי לדאוג לכך שאנשים לא יהיו בתור לפני עם יותר מ 10 מוצרים.
בנוסף, כאשר היא נתנה לי עודף, היא הגישה לי 16 מטבעות של 10 אגורות.
כששאלתי אם אפשר לקבל מטבע של שקל במקום, היא אמרה שאין לה.
רק כשהתעקשתי, היא הלכה לקופה הראשית והביאה מטבעות של שקל.
יש גם לציין שהאחראית בסופר היתה עדה לחילופי הדברים ביני לבין הקופאית - ולא אמרה דבר.
|
+עלבון |
סוג הנזק : |
לשפר את שירות הלקוחות בסניף הנדון ולעדכן את הקופאיות בנוהלים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|