פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר L.C.D לא תקין . נושא התלונה:
בסן  יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פארק סיביל אז"ת ראש העין . כתובת:
מגה בת - ים . אז"ת בת - ים. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.06.10 נרכשו על ידי בחנות "מגה בת-ים" שני מכשירי L.C.D מסוג LG 32 , דגם LH 20 , אחד המכשירים נרכש עבורי והשני עבור הורי אשתי , בהגיעי לחנות לקחת את המכשירים , מחלקת הטכנולוגיה הייתה סגורה והמוכר לא היה , אולם ס.מנהל החנות אמר כי ייתן לי את המכשירים ,שנשמרו עבורי לאחר תיאום טלפוני . בנוכחות ס.מנהל החנות פתחתי את הקטון של המכשירים לוודא כי כל הציוד נמצא בהם (קרי שלט כבלי חשמל ואנטנה וכו') . בביתי התקנו את המכשיר לבדנו , אולם לבית הורי אשתי הזמנו טכנאי להתקין את המכשיר על הקיר . ביום 21.06.10בשעה 15.00 הגיע הטכנאי והתקין את המכשיר ,כאשר המכשיר הודלק הסתבר כי לא רואים תמונה אלי פסי צבע לאורך ולרוחב , הטכנאי ללא בושה החל לגעור ולצעוק על הורי אשתי (האב בן 84 והאם בת 78 ) ,כי שברו את המסך ומה פתאום הקרטון פתוח , הוסבר לטכנאי כי הקרטון נפתח בחנות בנוכחות ס.מנהל החנות לבדוק את תכולת הקרטון , אולם הוא טען כי אנחנו גרמנו נזק ,ולא יחליפו את המכשיר , התנהגותו הייתה מעוררת חשד שכן ,צעקותיו ההיסטריות העידו כי מנסה לחפות על נזק שכפי הנראה נגרם על ידו ,ועצם מסקנותיו המהירות וחריצת דינו על שני אנשים שאין להם שמץ מושג על מה הוא מדבר . פנינו לאחראי בחנות (פליקס) לדבריו אין בעיה המכשיר יוחלף , אולם הוא מחכה לאישור (שבושש להגיע עד רגע זה .) בפנייתי השנייה אליו כבר גמגם וטען שאינו תלוי בו וכו '.. ביום 23.06.10 פניתי למר אילן גבאי אחראי פניות הציבור בריבוע כחול (מגה קימעונאות) והעתקים לגב' גילת יוגב ולגב' גילת גבאי , ולא הייתה כל התייחסות מצידם עד עתה . ביום 02.07.10 פניתי לשירות לקוחות במייל ואכן קבלתי תשובה לקונית מגב' סמדר לניאדו , כי מבדיקה שערכה מול הטכנאי (בלבד) תיאור האירועים אינם תואמים את המתואר על ידי לכן לא נוכל לסייע בפנייתך , לרגע לא טרחה לברר עימי את גרסתי למרות שהיו בידיה את כל האמצעים ליצור עימי קשר בכל דרך.בתאריך 08.07.10 פניתי למנכ"ל ריבוע כחול מר זאב וורמברנד והלנתי בפניו על חוסר הטיפול בתלונתי , אולם פרט למסרון ממזכירתו כי הועבר לטיפול שירות לקוחות , אין תשובה עד היום. בצר לי פניתי לאימון הציבור בתחילת חודש יולי , לאחר מספר פניות מצידם לריבוע כחול (הכל מתועד) ,קבלתי תשובה כי למרות מספר פניות שנעשו על ידם ע"י עו"ד מירב מילר מאימון הציבור תלונתי לא נענתה על ידם . ולדבריהם לא נותר לי אלא לפנות לערכאות בבית משפט לתביעות קטנות . הערה חשובה : בשום מקום לא מצויין כי אין לפתוח את המכשיר ללא נוכחות טכנאי אלא אף מצורפת חוברת הדרכה המסבירה כיצד לחר את המכשיר באופן עצמאי .
כספי סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה