פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר חסר במוצר זול יותר וחיוב על המוצר המקורי שהוזמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגה באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של אתר ההזמנות מגה באינטרנט.
זו תקלה שלישית שלי בהזמנות מולם. תקלה זו היא מבחינת רמאות והטעית צרכן ולכן לאחר שפניתי למוקד השירות שלהם שלא טרח לטפל בתקלה כלל ואף הטריח אותי לשוא אני פונה דרך אתר זה.
ב 11/10/10 בצעתי הזמנה דרך האינטרנט. בהזמנותי מצוין בבירור כי כל חוסר לא יוחלף ללא אישור טלפוני עימי. הזמנתי כחלק מהמכלול גבינת ברס בלו מהמעדניה. גבינת עובש יקרה. את הזמנתי קבלתי במתואם ב 13/10 כשבחשבונית מצויין בבירור כי שילמתי על גבינת ברס בלו. בבדיקת ההזמנה התגלה כי הגבינה שקבלתי איננה הגבינה האמורה כלל. על עטיפת הגבינה לא צויין כלל איזו גבינה זו ומה משקלה. כבר למחרת שוחח בן זוגי עם מוקד השירות והנציגה שלא נשמעה נרגשת מהסיטואציה כלל ציינה כי הטיפול יבוצע רק יום למחרת בין 14-16. הטיפול מסתבר הינו ביטול החיוב ואיסוף הגבינה מפני שאין להם כלל גבינת ברס בלו וכנראה שקיוו שלא נשים לב לעובדה שקבלנו מצרך שונה לחלוטין. בכדי להחמיר את המצב נהג האיסוף של מגה לא טרח להגיע כלל ולקחת את הגבינה. מנהל שירות/ איש שירות לא טרח לחזור ולהסביר למה לא הגיע הנהג ובכללי זכינו להתעלמות מוחלטת.
זהו מקרה שלישי בו המצרך שמוזמן מוחלף בצורה בוטה ללא אישור או הודעה בתקווה שלא נגלה שקבלנו משהו אחר ו/או שמוצר לא מגיע כלל למרות שחוייבתי עליו. הטיפול בשגגה/ הטעיה מכוונת גורר בזבוז זמן ומחייב אותי להתאים את זמני לשעות המתנה והגעה שלהם וגורר טרטור לקוח ועוגמת נפש.
כרגע בביתי גבינה לא ידועה שלא הזמנתי כלל.
עלבון + אי קבלת מוצר ששולם סוג הנזק :
שיחה דחופה עם מנהל (לא נציג), החלפת/ זיכוי על הגבינה ללא בזבוז נוסף של זמני, פיצוי הולם על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה