פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואכזבה מהשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם לאחר שפניתי בעבר( פעם אחת בחודש אוגוסט ופעם אחת בתחילת חודש ספטמבר) לרשת מגה בעיר ,
שלחתי להם את המייל לאתר http://www.you-card.co.il/contact.php שם יש מקום ליצירת קשר, ולצערי הרב ולא קיבלתי שום התייחסות מצידם.
מקווה שהפעם בזכותכם אזכה להתייחסות מהם.

מצ"ב המייל שלחתי להם-
שלום רב,
תחילה ברצוני לציין כי רשת מגה ומגה בעיר בפרט הינה רשת הסופר מרקטים הטובה בישראל הן מבחינת השירות המגוון המחירים וכו'.
לצערי הרב ביום ראשון האחרון השתנתה דעתי אודות הרשת בעקבות אירוע לא נעים.
הנני כאמור לקוחה נאמנה המחזיקה ברשותי את כרטיס you שלו מתווספת הנחת עובד של מוצרי אסם ושותפיה . העובד הינו אמא שלי רימונה מזרחי וכששלחו לנו את הכרטיסי מועדון ( 2 כרטיסים) ציינו בפנייה אליה צורפו הכרטיסים כי הכרטיס מיועד לשרת את בני המשפחה.
גם על גבי הכרטיס כתוב משפחת מזרחי .
מספר כרטיס: 77105500210054

ביום ראשון ה- 15.08.2010 הגעתי לסניף מגה בעיר בבת ים (מגדלי נחום ע"י המצבה ע.מ 557682838 ח.פ 520036187) ערכתי קניות כהרגלי.
לצערי הרב שכחתי את הכרטיס בבית וביקשתי מהקופאית הראשית ששמה זהבה לעלות את פרטי הכרטיס עפ"י תעודת זהות של אימי.
יש לציין כי קרה לי בעבר ששכחתי את הכרטיס ובלי שום בעיה הקופאית הראשית העלתה את פרטי הכרטיס לפי ת.ז
זהבה כאמור לא הייתה מוכנה בשום אופן טענה שהדבר אינו חוקי ושאני אלך הבייתה ואביא את הכרטיס.
הסברתי לה שאינני גרה קרוב והנני אשה בהריון בחודש השביעי ואני לא אלך ואחזור בשביל כרטיס בטח לא שמזג האוויר כ"כ שרבי .
גם שהסברתי לה שהכרטיס נותן לי הנחת עובד ורכשתי מספר מוצרים של אסם היא לא הייתה מוכנה.
היא החלה להשוואת את כרטיס המועדון לכרטיס אשראי והסברתי לה שאין דימיון כלל כרטיס אשראי זהו אמצעי תשלום והוא אישי ואילו כרטיס המועדון הינו כרטיס שמקנה הנחה ומשרת את בני המשפחה. אך הוסיפה כי גם היא מעבירה את כרטיס העובד שלה לבני המשפחה .(((אז אמרתי לה אם כך מה הבעיה??? אם זה משהו שאת עושה למה אני לא יכוצלה ביחוד שהעובדת היא אמא שלי???)))
לידה ישב מישהו שהיא טענה שהוא המנהל של הסניף והוא אפילו לא טרח להסתכל עלי או להתייחס ופשוט אמר שלא ניתן וזהו.
גם זהבה וגם המנהל של הסניף נתנו שירות בצורה גרועה,הם חסרי סבלנות אינם שירותיים כלל, ואינם נחמדים . ככה לא צריכים להתנהג אנשים מהדרג שלהם.
מסתבר שלעוד כמה לקוחות שהיו בסניף וששמעו את המקרה אמרו שזה השירות שהם תמיד נותנים,
או ליתר דיוק החוסר שירותיות.
גם אני עובדת בשירות לקוחות ואני מבינה כמה סבלנות צריך אך זוהי עבודתי ולכל לקוח אני מתייחסת כאילו הוא הלקוח היחיד,
בכל זאת זהו התפקיד שלהם ועל זה משלמים לה וגם לו.
מיותר לציין שאת ההנחה שמגיעה לי לא קיבלתי, ואף שילמתי יותר .
רציתי להשאיר את הדברים ולא לקנות רק בגלל היחס והאכזבה אך מהסיבות שציינתי לעיל לא יכולתי ללכת לסופר אחר ולקנות.

אין מילים לתאר את אכזבתי מהיחס, מהשירות מהזלזול בלקוח,
מה שבטוח לרשת הזאת אני כבר לא אחזור ואדאג גם שמשפחתי לא תחזור ותקנה שם ואנו נעביר למתחרים לרשת שופרסל,
מהכסף עליו לא זוכתי ( נע בטווח של 15-30 ש"ח ועבורי היות עצם היותי סטו' כל שקל חשוב לי ) מכיון שלא העבירו את הכרטיס ייהנו רשת מגה.
במידה ולא אקבל התייחסת הולמת לאירוע המצער הזה אני אפנה גם לפניות הציבור מכיוון שהזלזול בלקוחות חייב להיפסק,
בכל זאת הלקחות של הרשת זה הבאר שממנה היא שותה ולמעשה בזכותם היא ממשיכה להתקיים.

** ברשותי הקבלה אך מכיוון שלא ניתן לצרף לפה קבצים לא יכולתי לשלוח אותה.
הילה מזרחי
0506880079
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי על עוגמת הנפש שחוויתי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה