פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבאת מוצרים מקולקלים ובאיחור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
מגה באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול ביצעתי הזמנה של מוצרים מאתר מגה באינטרנט בפעם הרביעית בחיי מאז שעברתי מסופרסל ישיר וזאת בעקבות חברות במועדון יו , לאחר עשרות תקלות בתהליך ההזמנה ושיחות טלפון למוקד הטכני הושלמה ההזמנה בסהכ 850 ש"ח ונקבע משלוח לאותו יום בין 1600 ל1900 , ההזמנה הושלמה בשעה 1100.
השליח לא הגיע עד השעה 7 בערב כאשר אני ממתינה בבית במיוחד עם 3 ילדים קטנים כאשר מוצרי החלב ומוצרים נוספים נועדו לארוחת הערב והצהריים למחרת .
ב-19:15 מתקשרים אלי ממגה באומרם שהמשלוח מתעכב מקסימום 40 דקות , המתנתי בסבלנות למרות שהשעה שעת מקלחות וארוחת ערב( אני אם חד הורית ) .לבסוף בשעה 20:20 , באיחור של שעה ועשרים מהקצה המקסימלי של שעות המשלוח הגיע השליח , הניח המוצרים ועזב , מהארגז של ההקפאה והקירור נזלו מים!!!! המוצרים הגיעו מקולקלים ומסריחים , מדובר במוצרי חלב ובשר בסכום של 250 ש"ח לערך .
כאן התחילה פסגת הסיוט , התקשרתי למוקד ענו לי נציגים שונים בכל פעם והבטיחו שמיד האחראית חוזרת אלי , אחת הנציגות שאת שמה אני זוכרת היא
מירי,טענה בפני כמו האחרים שתוך דקות חוזרים אלי ובפעם השניה שאחראית יצאה להפסקה!!!!!!
במשלך כשעה ורבע אני מנסה לקבל מענה למצוקה שלי ובכל פעם מתרצים ומבטיחים , בשעה 21:40 , מתקשרת אלי נציגה"אחראית" בשם יוליה ומבקשת בנחת רוח שאסביר לה מה קרה!!!!!!!!
בפעם המיליון אני נאלצת להסביר ויוליה מציעה שאשמור את המוצרים עד למחר ומחר הם יוחלפו
להזכיר כי המוצרים מסריחים ומטפטפים(אתמול היה יום חם ובשעה 16:00 אמרו לי שהמשלוח יוצר כאשר רצו לתאם עימי מוצרים חלופיים )
כמובן שלא הסכמתי לאחסן המוצרים בבית ודרשתי שיוחלפו שכן המקרר שלי ריק ואילו הייתה לי היכולת הייתי ניגשת בעצמי לסופר ורוכשת אותם אך אם ביצעתי משלוח כנראה שאין לי אפשרות כזו
בסיכומו של דבר בשעה עשר בלילה הגיע שליח ,העיר את ילדיי בצילצול באינטרקום , למרות שביקשתי מיוליה שלא יצלצל ומסרתי את קוד הכניסה לבניין ף לקח המוצרים מאחורי דלת הבית וכמובן שלא מסר לי חלופיים , אלו הובטחו להגיע היום.
מבחינתי אתמול בערב היה סיוט שנגרם משירות לקוי , מאנשים שיושבים במוקד השירות והינם חסרי תודעת שירות , כל נציג שענה לי ,דעבר בצורה עויינת וכועסת כך גם הגברת יוליה שבשלב מסויים שאלתי אותה אם היא כועסת ??
איך יתכן שסופר כזה מאחר בזמן המשלוח יותר משעה? מספק מוצרים שמסוכנים לצריכה ? לא עונה ללקוח במצוקה במשך שעה ויותר , מבקש מהלקוח לשמור בביתו מוצרים מקולקלים ? לא מספק מוצרים חלופיים באותו היום? גורם לתחושת חוסר עונים ותסכול??????
אנני אדם הדורש פיצוי בכל הזדמנות , במקרה זה אני חושבת שמגיע לי פיצוי הולם ומכובד מהרשת על הסבל ועוגמת הנפש שנגרמה לי ולילדיי.
לי ולילדיי סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה