פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש על עוגמת נפש נושא התלונה:
חסון שירן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ ביצעתי הזמנה באתר מגה באינטרנט, לאחר שיחה עם אחת מנציגות השירות של חברה זו, נאמר לי להגיע לאסוף את המצרכים שהזמנתי מסניף מגה בול בישפרו סנטר במודיעין. אני גרה בבית שמש ונצרכתי לנסוע כ35 דקות כדי להגיע לישפרו סנטר, ניגשתי לקופאית הראשית והיא אמרה לי שהם כבר הרבה זמן לא עובדים עם מגה באינטרנט. מיד התקשרתי לשירות לקוחות ולאחר שיחה ארוכה עם יוליה (אחמש"ית) נמסר לי שאני צריכה לנסוע למגה בעיר בתוך מודיעין, נסיעה נוספת שנמשכה כרבע שעה, גם זאת רק לאחר שהתווכחתי איתה, יוליה אמרה לי לבוא ביום אחר למודיעין (מבית שמש!!!!) אבל אני התעקשתי שזה יהיה היום כיוון שכבר נסעתי את הדרך הזאת ואני לא אסע אותה שוב (ואשלם עוד דלק וזמן). לפני שסיימתי את השיחה עם יוליה דרשתי פיצוי על העוגמת נפש שנגרמה לי בעקבות הסיפור הנ"ל, היא אמרה שהיא תחזור אליי בעניין זה.
רק לאחר כשבועיים ורק לאחר שאני פניתי אליהם דרך תחנת שליחת ההודעות באתר, יוליה הואילה בטובה ליצור איתי קשר ואמרה לי שהפיצוי שאני אקבל זה סלסלה עם מוצרים, אך היא לא יכולה לשלוח אותה לביתי, כיוון שאין משלוחים לבית שמש. שאלתי אותה אם יש אפשרול לאסוף אותה במגה בול בראשון לציון, והיא אמרה שכן, רק שאני אתקשר לומר מתי אני באה לאסוף את הסלסלה.
ביום שישי שעבר (25-3-11), התקשרתי ב8:30 למוקד שירות הלקוחות ונאמר לי שזה ישלח לסניף שביקשתי, לקראת 12 התקשרו אליי ואמרו לי שאי אפשר לשלוח לי לסניף שרציתי, כי לא הצליחו לשלוח אליו בזמן, ביקשו ממני אם אני יכולה להגיע בשישי הבא וזה יחכה לי כבר בסניף, נאמר לי שבמהלך השבוע ישלחו את זה לסניף (מגה בו בראשל"צ) ובשישי אני יכולה כבר בבוקר לגשת ולהביא סלסלה זו.
אפילו במהלך השביע יוליה התקשרה אליי ואמרה לי שעד שישי זה יהיה בסניף שביקשתי.
היום התקשרתי בשעה 8:00 למוקד, אחרי שיחה עם הנציגה תמר, היא חזרה אליי ב10:00 לערך ואמרה לי שישלח לסניף שביקשתי תוך כשעה. ב11 התקשרתי לסניף עצמו, והם אמרו לי שאף אחד ממגה באינטרנט לא דיבר איתם על כך, ולכן התקשרתי שוב לסניף והם אמרו לי שאין לשם בכלל משלוחים ואי אפשר לקחת משם דברים כי הם לא עובדים עם הסניף הז. במשך כ25 דק התווכחתי עם האחמש"ית שלהם אבל ללא הועיל.
זה פשוט בושה שזה השירות לקוחות שלכם שרק מוליך שולל את הלקוחות שלו, ועושה טעות על גבי טעות על גבי טעות, בלי לקחת על זה אחריות. גם על הפיצוי על עוגמת הנפש, עשו לי עוגמת נפש. פשוט בושה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי יותר גדול מהסלסלה שגם עליה עשיתם לי עוגמת נפש. ושהפעם אני לא אצטרך להגיע לשום סניף, אלא שזה יגיע אליי הביתה! פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה