פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת, אי קבלת זיכוי מוצרים שהוחלפו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מגה ישיר באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 4/5/11 רכשתי מוצרים במגה ישיר. במשלוח שהגיע גיליתי להפתעתי בטטות במצב רקבון מתקדם (ממש מיץ מצחין) וכן פריכיות יקרות מאוד במקום אלו שהזמנתי וגם לא עשויות מאורז כפי שביקשתי. התקשרתי למוקד ההזמנות וביקשתי שיאספו את המוצרים בחזרה ויזכו אותי. הם הציעו לבצע החלפה ללא חיוב משלוח. הסכמתי.
למחרת התקשרה אותה בחורה שאספה את המוצרים עבור המשלוח הקודם ואמרה שבסופר של מגה אין פריכיות אורז. דרשתי שתחפש פריכיות אורז כלשהן לא משנה מאיזה חברה. לאחר לחץ התקשרה וטענה שבדיוק הגיעו פריכיות. ב5.5 בצהריים הגיע שליח ונתתי לו את הבטטות והפריכיות להחזרה וקיבלתי במקום את המוצרים הראויים שביקשתי.
להפתעתי, בבדיקת חיוב כרטיס האשראי גיליתי שלא רק שלא זוכיתי על המוצרים שהחזרתי לשליח אלא אף חוייבתי בגין מוצרים נוספים ומשלוח!!!!
פניתי מייד למוקד החברה והבטיחו כי יטפלו בתלונה מייד. עברו מאז שלושה ימים ועדיין לא קיבלתי שום זיכוי!!!
חוצפה שלא תתואר, אין ספק שלא אתפתה שוב לקניות באינטרנט במגה ישיר!

מירב חביבי
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה