פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תג מחיר שאינו תואם את המחיר כפי שמופיע בקופה - הסניף לא כבד את תג המחירd נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 27.1.06 ערכתי את קניותי בסניף מגה קרית-עתידים תל-אביב. נכנסתי למחלקת המחשבים של הסניף ולאחר חיפושים לקחתי עמי לקופה כרטיס Firewire שהופיע עליו תג מחיר של 59 ש"ח. כאשר הגעתי לקופה, סרק הקופאי את המוצר ואמר לי שהמחיר הוא 139 ש"ח. הוא טען שמדובר בטעות וסיפר כי כעת החברה תצטרך לשלם את ההפרש.. בעודו מדבר, עבר באיזור מנהל הסניף והקופאי פנה אליו. מנהל הסניף הודיעני כי הוא לא מתכוון לכבד את תג המחיר שהופיע על הכרטיס וכי התשלום הנדרש הוא הסכום כפי שמופיע בקופה, היינו - 139 ש"ח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיוב הסניף לכבד את המחיר כפי שפורסם, הרתעת הסניף ו פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה