יחס ללקוח |
נושא התלונה: |
ינקו נינה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת ים |
כתובת: |
מגה בול |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מנהל מחלקת בשר טיפל בלקוח שהוא מכיר ללא תור למרות התור הארוך, הלקוח בתגובה לשאלה שלי למה הוא הגיע ללא תור, קילל אותי בצורה קשה ביותר ובמילים משפילות ביותר. ביקשתי עזרה ממנהל החנות אך הוא לא היה מוכן לעזור. הם המשיכו לטפל באיש ללא תור. בנוגע לקללות המנהל סירב להתערב, כמו כן לא היה קב''ט במקום. נשארתי פגועה, מושפלת ללא עזרה ותמיכה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות של מנהל הסניף ומנהל מחלקת בשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|