פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחיר במגה בול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מגה בול - נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.8. שלחתי מכתב תלונה לשירות של מגה על הפקעת מחיר. מאחר ולא קיבלתי שוב תגובה , התקשרתי ב 18.8 ושוחחתי עם פקידה בשירות , לקחה את מס' הטל' שלי ואמרה שתחזור אלי לאחר שתבדוק במייל את תלונתי. עד היום לא טרחו לחזור ולדעת מדוע אני מלינה עליהם.
מצ"ב מכתבי על הפקעת המחיר:
" הנדון - אי התאמת מחירים בין השלטים למחירם בקופה
בתאריך 11/8 בשעה 12:20 ערכתי קניות במגה בול נשר. פעמים מספר בחודש אני עורכת את קניותיי בסניף זה. לאחרונה ישנם פערים בין המחירים המוצגים, למחיר עליו אני מחוייבת , או שלטים לא ברורים לגבי מבצע שלא ניתן להבינם ולכן בהגיעי לקופה ישנם טעויות.
בתאריך הקנייה הנ"ל הגעתי לאגף הביצים . שלט גדול הורה על מבצע בביצי גליקסמן . עובד שלכם סידר את הביצים שם וביקשתי ממנו הפנייה מהיכן לקחת את הביצים במבצע, לקחתי 2 קופסאות. כמו כן מעל לענבים השחורים נכתב בגדול 9.99 ₪ לק"ג .
בהגיעי לקופה העברתי ראשונים את הביצים מאחר ואני למודת לקח לגבי התנהלות הסניף ושאלתי את הקופאית לגבי המחיר. נאמר לי על ידה 11.54 ₪. אמרתי לה כי מעל הביצים היה מחיר שונה, היא ענתה בחוסר אכפתיות : "אני לא יודעת מזה , זה המחיר. " ביקשתי לקרוא לקופאית ראשית .
הגיעה קופאית ראשית ואמרה : " כן יש מבצע אבל יש לנו בעיה עם זה והמחיר לא השתנה במחשב"
היא תיקנה את המחיר בחשבון שלי (מעניין כמה אנשים שקנו באותו יום ולא בדקו את החשבון ...)
הקופאית המשיכה בעבודתה , שילמתי סך של 865.49 ועמדתי בצד לבדוק את החשבון גיליתי כי חוייבתי גם על הענבים 13.99 ולא 9.99 כפי בנכתב באותיות קידוש לבנה מעליהם.
ניגשתי אל הקופאית ואמרתי לה כי אני לא קניתי ענבים ב13.99 , חזרתי לבדוק את המחיר באיזור הירקות וגיליתי כי שוב ישנה טעות לרעתי. חזרתי אליה ואמרתי לה כי לא יתכן כל כך הרבה טעויות בחשבון והיא נפנפה אותי באומרה: "תפני לקופה הראשית אני לא יודעת מה את רוצה.. "
פניתי וזוכיתי על החיובים השגויים הללו.
הקופאית שטעתה הינה הש"ג שבשער שלא מקבל הוראות עבודה מדוייקות והבעיה היא לא שלה אלא התנהלות הסניף כולו. "

חבל שמגה בול אינם טורחים להגיב לתלונות צרכנים. אני הפסקתי לקנות בסניף זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה