פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסוכר היו "יצורים"קטנים - הבאתי קבלה ולא קיבלתי החזר/החלפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קריית אונו כתובת:
סניף דרכטן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נסעתי לסניף מגה בעיר להחליף את הסוכר, נאמר לי ע"י מנהל הסניף, דרור חדד, שאין באפשרותו להחזיר את הסוכר כיוון שאין לי קבלה, וגם אם תהיה לי היא צריכה להיות בתוקף של עד 14 יום להחזרת המוצר, כמובן, שקניתי מצרכים במגה, כי אני לקוחה קבוע של מגה כבר כמה שנים וחזרתי הבייתה, בעלי אמר לי שיש לו קבלה - חזרתי לסופר - הראתי לאדון חדד את הקבלה - הוא אמר זה לא נקנה בסניף שלי, אמרתי לו - אבל מגה זו רשת...ואזי הוא אמר לי - אבל עברו 14 יום , הוכחתי לו שלא עברו 14 יום, אבל הוא המשיך וטען שזה לא נקנה בסניף שלו - ולכן הוא לא מתכוון להחזיר - כשאמרתי לו שאני אתלונן הוא ענה לי בזלזול ואמר: " אני גם ככה עוזב - אני עוזב למשרדים של מגה" - חבל לי מאוד שככה מתייחסים ללקוח, וכול זה לאחר שאמרתי לו תסתכל בכרטיס מגה שלי - תראה שאת כול הקניות אני עושה רק במגה..
לבסוף, חזרתי עם הסוכר הבייתה.... אני מרגישה שנהגו בי בזלזול, בזבזו לי את הזמן (נסעתי פעמיים למגה)
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה