פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית מוצקין כתובת:
נווה גנים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ואחייניתי ערכנו היום קניה במגה בעיר - נווה גנים בקרית מוצקין. נתקלתי בשילוט מבצע: 2 חבילות מגן תחתון קרפרי ב- 30 ש'ח. על המדף היו אריזות במבחר גדלים. על שילוט המבצע לא צויין כי המבצע הוא לאריזות בגדלים מסויימים, וגם לא ברקודים של החבילות שנמצאות במבצע. הפרסום היה כללי. בקופה התברר לי שהמבצע הוא על החבילות הקטנות יותר. ניגשתי לקופאית הראשית שנכחה באותו רגע (שמה הוא אסתר) ושאלתי מדוע השילוט לא מפרט / מסייג אריזות מסויימות ומדוע הוא כוללני. נעניתי בתשובה כי השילוט יוצא בצורה הזאת מהמחשב, וכי אין אפשרות להוסיף ולציין ברקוד / לסייג אריזות מסויימות, וכי אני פשוט מפרשת את השילוט כראות עיני כיוון שכך נוח לי להבין את המבצע. ביקשתי לדבר עם מנהל החנות ונענתי בתשובה של הוא מסתובב בחנות בחולצה לבנה ואת מוזמנת לאתר אותו. אל המנהל לא הגעתי. וגם את מגיני התחתון לא קניתי. הודיתי לאסתר על השירות שנתנה לי ועזבתי את החנות.
שאלתי היא: האם אין כאן הטעיה של הציבור? האם טועה אני בטענתי כי עליהם לפרט בצורה יותר מדוייקת כאשר הם מפרסמים מבצעים?
אשמח לקבל תגובה
אשמח לתגובת החברה פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה