פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חשד להטעיה במבצע לחג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהלומים גבעתיים 1201 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/2011 שעה 10:29, נכנסתי לסניף מגה בעיר, סניף יהלומים גבעתיים (סניף 1201), קופה 005, קופאית 27 מורן, פתקית 1999 (הפתקית המקורית שמורה אצלי). בדוכן הירקות ראיתי שקיות מבצע מיוחדת לקראת החג לקניית ירקות. היה שם שלט קטן שבו נכתב שלקראת החג יש מבצע שלפיו ניתן למלא את השקית בירקות לא ארוזים והמחיר הכולל יהיה 5 שקלים ללקוח הקונה בסכום כולל של 150ש"ח לפחות. לצערי לא ידעתי אז שהמבצע הוא רק ללקוחות המחזיקים כרטיס YOU שאני עדיין לא נמנה עליהם; על כך קראתי רק לאחר מעשה, באינטרנט. קניתי בסכום כולל של 364ש"ח. הקופאית לא אמרה לי דבר! כשחזרתי לביתי ראיתי שמופיעה בחשבונית השורה הבאה: "שקית ירקות מבצע 395821, 29.90 ש"ח " במקום 5 שקלים.
בהתנהלות תקינה ניתן היה למנוע את התקלה ע"י שילוט מתאים והדפסה הולמת על שקית המבצע. גם כך הקופאית הייתה חייבת להזהיר אותי ולתת לי את האפשרות לוותר על השקית או לשקול את המוצרים באופן רגיל.
לסיכום, תלונותי הן:
1. לא הוזהרתי ע"י הקופאית שלא אקבל את ההנחה.
2. לא מודפס על שקית המבצע שהמבצע הוא רק ללקוחות YOU וגם לא נכתב בשילוט בולט שהיה מספיק כדי להסב את תשומת ליבי.
3. תוכן השקית לא נשקל (אין פרטי שקילה בפיתקית) ואין לי מושג איך נקבע המחיר הכולל של השקית המופיע בפתקית הקופה שלדעתי גם מוגזם יחסית לתכולה.
כלקוח של רשת צרכנית מכובדת, נדהמתי מהמעשה הזה שנעשה תחת איצטלה של מבצע לחג שעלול להטעות לקוחות תמימים! יש כאן לכאורה חשד להטעייה מכוונת ולאי גלוי נאות העומדים בסתירה לחוק הגנת הצרכן. בשלב זה אני מבקש ליידע את האחראים במגה ומצפה לפעולה מתקנת ולהתנצלות כדי שאהיה מסוגל להמשיך להיות לקוח של מגה.
כספי סוג הנזק :
גילוי נאות של פרטי המבצע והדרכת הקופאיות, וגם פיצוי שלי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה