פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית קנייה איומה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
למנהל שירות הלקוחות שלום רב,
צר לי לפנות אליך בצורה זו, אך בטופס שבאתר יש הגבלה על מספר תווים, ונציגות שירות הלקוחות סירבו לתת לי כתובת אימייל ישירה.

ברצוני ליידע אותך בדבר חווית הקנייה האיומה ביותר שנתקלתי בה בחיי. אני כותב בתקווה שיינקטו האמצעים המתאימים כדי לוודא שאף לקוח נוסף לא יפול קורבן לאדישות בה נתקלתי.

בתאריך ה- 27.9.11 בוצעה הזמנה באתר האינטרנט של מגה, ומועד המשלוח תואם ליום שלמחרת (ה- 28.9.11, ערב ראש השנה) בין 10 ל-12 בצהריים. בשעה 12 ועשרה התקשרנו לברר פרטים בקשר לעיכוב במשלוח, שהגיע לבסוף בשעה 12:40. בזמן קבלת המשלוח, השליח מיהר נורא והיה נחוש "לזרז את העניינים", זאת לפני שציינו בפניו כי חלה טעות וחסרה בבירור לפחות קופסת מצרכים אחת, שלאחר בדיקה נוספת נמצאה ברכב של השליח, שהמשיך לדרכו.

בזמן פתיחת הקופסאות הסתבר כי חלה טעות נוספת, וכי סופקו לנו שתי חבילות דגני כריות נוגט במקום וניל, ומארז נייר טואלט שונה ממה שהזמנו, בנוסף לתבלין שלא הזמנו כלל. אני לא יודע אם יפריע לך לשמוע שבילונו את ערב החג שלנו בטלפון עם נציגים שונים שלכם, שקיבלו שכר על אותו זמן שנאצלתי להקדיש כדי לתקן טעות שנעשתה על ידכם.

סוכם כי ביום ראשון, ה- 2.10.11, בין 9 ל- 12 בצהריים יגיע שליח בכדי להחליף את המוצרים שיש להחליף, ולאסוף את התבלין המיותר. השליח הגיע בבוקר, החתים אותי על טופס, הגיש לי קופסת קרטון ונכנס בחזרה למעלית. קופסת הקרטון הכילה אריזת דגני כריות וניל אחת, במקום שתיים, ושום זכר לנייר הטואלט. השליח אף לא טרח לאסוף את המוצרים שסופקו בטעות. אנחנו מבינים שטעויות קורות, אך זה כבר גובל בצורת עבודה רשלנית וחסרת כל ריכוז.

כאשר התקשרנו שוב, נתקלנו באותה אדישות ונאמר לנו שניאלץ להמתין לשליח נוסף, שיוכל להגיע רק בערב. נסיונותינו להסביר לנציגה שכבר חצי מהיום פינינו מראש כדי לא לפספס את השליח בבוקר נענו ב- "אתם רוצים שאני אעזור לכם או לא?". זו לא שאלה שאמורים להפנות אלי ממישהו שמקבל שכר על "לעזור לנו". עם כל הכבוד, מדוע עלי להקדיש כל כך הרבה מזמני בכדי לאפשר לכם לתקן טעות שעשיתם כבר פעמיים באותה הזמנה? לא ייתכן שזה סוג התשובות שאני מקבל, כאילו אני זה שעשה את הטעות וכעת נחוש לבזבז את זמנכם היקר מפז.

בקשותי החוזרות לדבר עם מנהל או אחראי נתקלו בתשובה משוננת וחסרת כל אכפתיות - "אני לא יכולה. יחזרו אליך תוך 24 שעות". אז כעת עלי לדאוג להיות זמין לכשתתפנו לטפל בלקוח?

אין לי כל רצון או צורך להגיד למשפחתי להימנע מלקנות אצלכם. הם היו פה בכדי לראות את הכל קורה מולם, כמו סצינה מתיאטרון האבסורד.

לבסוף, ברצוני לשתף אותך בטקסט שמצאתי באתר שלכם בזמן שחיפשתי כתובת מייל דרכה ניתן ליצור קשר: "אנחנו יודעים שזמן הוא המצרך החשוב ביותר, לכן הקמנו עבורכם את מגה באינטרנט כדי שיישאר לכם זמן לדברים החשובים באמת. הקניות באינטרנט עלינו - באחריות!". חוסר האחריות הבוטה שהוצג בפני בשבוע האחרון מראה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה