פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוויות מחיר המטעות את הקונים נושא התלונה:
לוזון מתן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הלכתי לקנות בסניף מגה עכו אגרטל שעליו היה רשום מחיר 2.99 ש"ח ושהגענו לקופאית היא הדפיסה 12.99 וכשהערתי לה על כך היא אמרה שזה המחיר ומה שכתוב עליו זה טעות.
פניתי למנהל הקומה שרבל זקנין והסברתי לו את הבעיה והוא אמר שעליי לשלם את המחיר המלא סך 12.99 ואין אחרת. ואף הוא סירב לתת לי את מספר העובד שלו או לחתום שהבעיה אכן הייתה קיימת.
לא נותר לי אלא להזדכות על אגרטל ולא לקחתי אותו .
עד עכשיו ידעתי שהלקוח תמיד צודק ואכן צדקתי, אך כאן אין הדבר מיושם הלכה למעשה
ו סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה