פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יוסף סמילו 123 כתובת:
נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שהפניתי להנהלת מגה בול:

בס"ד 13.11.11

לכבוד

מר רפי משיח – מנהל רשת חנויות מגה בול.
מר אילן גבאי – מנהל שירות לקוחות הריבוע הכחול
מר אלי שמיאן – מנהל חנות מגה בול נתיבות


הנידון: התנהגות בלתי הולמת של ס.מנהל חנות מגה בול, סניף נתיבות, מר יצחק אליהו.

שלום,
שמי ******, תושבת נתיבות, גננת במקצועי ולקוחה לשעבר בחנות מגה בול נתיבות.

ברשותי כרטיס מועדון you מס' xxxxxxxxxxxxxxx
וברצוני להעלות על הכתב את תלונתי.

מאז תאריך 21.09.11 או 22.09.11 שבו חוויתי חוויה משפילה בחנות הסניף בנתיבות איני מצליחה להירגע ולכן החלטתי למרות שעבר זמן כה רב לפנות אליך על מנת להעביר את רחשי ליבי.

כפי שציינתי לעיל באחד מהימים הללו הגעתי לסניף על מנת לבצע את רכישותיי לקראת החגים.
כאשר סיימתי לעבור בין המדפים ולמלא את עגלת הקניות פניתי לעבר הקופות ביחד עם קרובת משפחתי.
כשהגענו אל הקופות הבחנו שרק 2 עמדות בלבד היו פעילות מתוך לערך 8 עמדות.
אני וקרובת משפחתי פטפטנו ביננו לבין עצמנו על איכות השירות הירודה בסניף ועל כך שתמיד
ישנו עומס רב בקופות ותמיד מצטבר תור ארוך מאוד עד אשר נאותים לפתוח עמדות נוספות.
לאחר המתנה של בערך 15-20 דקות הבחנו בהתנהלות בקופה הראשית ובכוונה מצידם לפתוח עמדה קופה נוספת.
באופן טבעי הפניתי את מבטי לסגן מנהל החנות מר יצחק אליהו תוך כוונה לשאול אותו איזה עמדה אמורה להיפתח...
מיד הנ"ל החל ב"התקפת אמוק" של צעקות כלפיי בסגנון: "נמאס לי מהתלונות שלך...",
"תמיד את מתלוננת...", "אם לא נאה לך בחנות תלכי מכאן ותלכי לקנות במקום אחר..."
ושלל התבטאויות אחרות שמרוב מבוכה איני זוכרת.
חשוב לי לציין שבתור תושבת ותיקה ביישוב ובתור מחנכת, רבים מהקונים מכירים אותי באופן אישי ולכן ההשפלה שחוויתי הינה בלתי נתפסת.
רבים מהלקוחות פנו אל מר יצחק אליהו והסבו לתשומת לבו את העובדה שתגובתו היתה בלתי מידתית ואינה מקובלת.
לאור תגובתו המשפילה נעלמתי דום כמה שניות, עזבתי את העגלה כפי שהיא ויצאתי מהחנות
"כל עוד נפשי בי...".
לאחר מס' דקות של התאוששות מחוץ לחנות החלטתי לחזור פנימה ולענות בצורה שלא משתמעת לשתי פנים למר אליהו כי התנהגותו לא מקובלת וזכותי בתור לקוחה להתלונן על מה שלא מוצא חן בעיניי.
חשוב לי לציין למרות שלא התלוננתי בפני אף אחד בחנות חוץ מאשר עם קרובת משפחתי אך אפילו אם כן הייתי מתלוננת בקול אין זוהי סיבה לבייש אותי בפומבי.
התנהגות מהסוג הנ"ל מצד ס.מנהל החנות לא יכולה להתקבל ולהתקיים בין כותלי חנות הרשת הן בנתיבות ולא בשום מקום אחר.
כתוצאה מהאירוע נודע לי כי פנו אל מר איציק אליהו מהמקומון העירוני, "צהוב", על מנת לברר את אשר אירע באותו היום וכפי שהבנתי הנ"ל לא נאות לקבל את השיחה ולהגיב על סיבת התנהגותו הנלוזה.
לאחר מס' ימים יצרה עמי קשר טלפוני אחת מעובדות החנות ושאלה איך ניתן לפצות אותי בעבור עוגמת הנפש שחוויתי. עניתי לה שכרגע איני מעוניינת בפיצוי ופשוט איני רוצה להגיע לבצע את רכישותיי בחנות כל עוד מר איציק אליהו מכהן בתפקידו.
לקראת ערב כיפור פנה אליי מר אליהו וביקש את סליחתי וטען "שזהו זמן סליחות....".
איני מעוניינת לסלוח לאדם אשר אינו מסוגל לשמור על פיו ולתת כבוד בסיסי לאדם ובטח שללקוח.
חשוב לי שתדע שכתוצאה מהאירוע הנ"ל, משפחתי המורחבת אשר גרה באזור נתיבות החליטה לחדול גם כן מלבצע את רכישותיה בחנות הרשת הספציפית בנתיבות.
למרות שהיה ברשותנו קופון ע"ס 100 ₪ מאתר WALLASHOPS לשימוש בהזמנות אינטרנטיות מהחנות החלטתי לא להשתמש בזכותי ולא מימשתי את השובר.
לאור היותי תושבת ותיקה הרשיתי לעצמי לברר עם מס' רב של משפחות ונאמר לי שאכן התנהגותו של מר אליהו הינה התנהגות שכיחה המתאפיינת כהתנהגות שחצנית, מתנשאת וגורמת אי נוחות לרבים מלקוחותיכם.
אני בטוחה שהתנהגות מהסוג הנ"ל לא היתה עוברת "בצורה חלקה" אם היה מתרחש אירוע מהסוג הנ"ל באחת מחנויות הרשת באזור מרכז הארץ אשר שם ישנה מודעות רחבה וגדולה יותר לאיכות השרות וחווית הלקוח.
בעידן של תחרות ושל היצע גדול של מרכולים חשוב מאוד לשמוע את הלקוח ולקבל את הערותיו גם כאשר הם אינן חיוביות.

אשמח לקבל את תגובתכם ודרך פעולתכם למכתבי.
אבקש להעביר את מכתבי לכלל המכותבים
עלבון סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה