שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
לבבעירוב העיר 2 מודיעין |
כתובת: |
קניון עזריאלי מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול בערב נכנסתי לסניף של מגה בקניון מודיעין. חיפשתי אקטימל ולא מצאתי, לא מצאתי גם אף אחד שהיתי יכולה לבקש ממנו עזרה. לקחתי כמה מוצרים נוספים והלכתי לקופה. בדרך החלקתי ונפלתי כי הרצפה היתה רטובה ומטונפת. קיבלתי מכה די חזקה בברך. כשניגשתי לקופה וביקשתי מהקופאית לעזור לי עם אקטימל- היא התעלמה ממני לגמרי. ניגשתי לקופה ראשית וביקשתי עזרה שם: הקופאית היתה ממש חצופה ופשוט אמרה לי ללכת ולחפש בעצמי כי הם צריכים לקצץ בכ״א ואין מי שיעזור לי. שאלתי אם הם קיצצו גם בעובדי הניקיון, כי נפלתי והיא בקושי התייחסה- לא התנצלה ולא שאלה אם אני בסדר, רק קראה לעובד ניקיון. אחרי זה עשתה לי טובה ויצאה מהקופה להראות לי את המיקום של האקטימל. היו שם 2 חבילות קטנות , אמרתי שאני צריכה את החבילה הגדולה והיא ענתה: ״ חיפשת את המיקום של האקטימל- זה כאן״, הסתובבה והלכה. בקיצור, הייתה לי ״ חווית קניה״ מדהימה, ברור שלא אכנס אליהם יותר! ואני גם חושבת שמגיע לי פיצוי על כל זה...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|