שירות נוראי , לא מקצועי וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע קניון אביה |
כתובת: |
באר שבע קניון אביה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני משתדלת לא להתרב לסניפי המגה עקב מחירים מופרזים, קופאיות לא נעימות, שירות לא מקצועי והתנהלות לא ראויה של הסניפים בבאר שבע.
לצערי אני גרה ליד קניון אביה ובשעה 20:30 בערב נאלצתי לרכוש מספר מצרכים בסניף מגה בול בקניון אבביה בבאר שבע. עדבו שתי קופות בלבד, לשאלתי מדוע אין קופה מהירה, נאמר לי ע"י אחת הקופאיות שאין בכלל קופה מהירה. לא ברור לי מדוע כאשר ברצוני לרכוש שני מוצרים עלי לעמוד שעה בתור ולהמתין עד שאנשים בעךי עגלות שלמות יעברו. אחרי המתנה ממושכת הבחור שעמד לפני נזכר ששכח לקחת מצכים והלך, ביקשתי מקופאית לשחרר את הקופה ולטפל בי עד שהבחור יחזור. התשובה של הקופאית הייתה שהיא לא יכולה לשחרר את הקופה. ידוע לי שבמקומות אחרים משחררים את הקופה ואפשר לקבל לקוח עם שני מוצרים. הסברתי לה שלא יתכן שאבזבז שעה כדי לרכוש שני מוצרים, הקופאית עשתה פרצוף לא מרוצה, והתעלמה.
אני דורשת טיפול בעניין, כי רושם על הרשת ממש לא טוב וזו לא הפעם הראשונה.
|
פיצוי ללקוחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|