הטעיית ומרמה כלפי לקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי, 20.7, הזמנתי קניות ממגה באינטרנט.
המשלוח הגיע בשעה 15:00. היה חסר ארגז אחד עם מצרכים. השליח אמר שהוא יורד לרכב להביא אותו, נסע ונעלם.
נציגת שירות הלקוחות הודיה אמרה שאין דרך לספק את המצרכים אלא ביום ראשון. סירבה להעביר אותי למנהל משמרת בשם אנטון. שמה אותי על הולד במשך 30 דקות ואז ניתקה. ולאחר מכן,התחמקה מטלפונים חוזרים שלי. לבקשתי שתשלח לי זיכוי מיידי על המצרכים שלא הגיעו אלי, היא הבטיחה לשלוח בדואר אלקטרוני אבל הזיכוי לא נשלח. פנייה טלפונית נוספת נתקלה בנציגה אחרת, ששמה אותי על הולד דקות ארוכות, וצחקקה עם חברותיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|