פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה של ההנחה שהובטחה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.7.12 קיבלתי ממגה באינטרנט קופון מתנה של 30 ש''ח ברכישה מעל 180 ש''ח באתר מגה באינטרנט. הקופון היה עד לתאריך 8.8.12. מספר קופון הוא 1180216.
בתאריך 1.8 ביצעתי רכישה, מספר ההזמנה הוא: 4668827, והופיע בפירוט גם הנחה של 30 ש''ח.
בין כל המצרכים שהזמנתי הייתה גם אבקת מרק עוף אמיתי. בשעות הצהריים של אותו היום קיבלתי טלפון ממגה באינטרנט, והנציגה הודיעה שאין להם אבקת מרק עוף אמיתי אלא רק אבקת מרק בטעם עוף. אמרתי שמוצר זה אנחנו לא נוהגים לקנות, ואז היא אמרה שהיא תוריד אותו מההזמנה. שאלתי האם זה משפיע על ההזמנה והיא אמרה שלא, וכמובן שלא ציינה שום דבר שזה יכול להשפיע על ביטול ההנחה.
בשעה 20:10 קיבלנו את המשלוח הביתה, ובחשבונית ראיתי שאין הנחה של 30 ש''ח.
מיד התקשרתי למגה באינטרנט ודיברתי עם הנציגה בשם זהבה, שאמרה שאינה יכולה לעזור לי והבטיחה שיחזרו אלי תוך 10-15 דקות. כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
אני מרגישה שניצלו אותי – הבטיחו הנחה שנראתה לי משתלמת, ולכן עשיתי את המשלוח, לא סיפקו את כל המוצרים כיוון מטעם חסרים במלאי בחנות עצמה, ואז עוד הענישו אותי בזה שהורידו את ההנחה. בנוסף אי אפשר היה להשיג אף אחד משירות לקוחות שהיה יכול לעזור לי ולכן נבצר ממני גם להחזיר את המשלוח.
על כן אני דורשת לזכות אותי ב30 ש''ח שהובטחו לי. כאשר ביצעתי את ההזמנה עמדתי בכל הקריטריונים שמאפשרים לי לקבל את ההנחה. החנות היא זו שלא הייתה מסוגלת לספק את המוצר, וגם לא היה עם מי לדבר בשרות הלקוחות.
אינני מוכנה לקבל זיכוי לקניה הבאה, כי אני מרגישה שיש כאן גוף לא אמין שמנצל את הלקוח, ואף לא מוכן לתת שירות ולספק הסברים.
כספי סוג הנזק :
אני דורשת לזכות אותי ב30 ש''ח שהובטחו לי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה