אספקה לא נכונה של פריטים וחוסר תגובה הולמת בשירות לגבי הטעות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מזמינה באינטרנט רק בשביל ששליח יעלה לי את שישיות המים הביתה כיוון שיש לי הגבלה ואיני יכולה. במשלוח האחרון הזמנתי 3 שישיות עין גדי ובגלל המחסור התקשרו ואמרו שיחליפו ל-3 שישיות מי עדן, אחכ עוד דיברתי עם שירות הלקוחות ואצלה ההחלפה לא היתה מעודכנת בכלל וביקשתי שתוודא שזה 3 שישיות מי עדן כי חסר להם במלאי העין גדי, אבל!- שלחו רק שתי שישיות! (גם בגלל שיש הבדל וזה רק 1.5 ל במקום 2 ל' זה הבדל גדול בכמות המים המסופקת), כעת אצטרך להזמין שוב משלוח בזמן הרבה יותר קרוב ולשלם שוב כמעט 30 ש"ח!
כשהתקשרתי למוקד אמרו שאין מה לעשות (לא הציעו לשלוח מים, לא הציעו לזכות בדמי משלוח לפחות בפעם הבאה או בשישיית מים בפעם הבאה!) ביקשתי לדבר עם מנהל, סרבו בכל תוקף ואמרו שמנהל לא חוזר ללקוחות ואין מה לעשות חוץ מ"לכתוב הודעה לסניף שזה לא יקרה שוב", וזה ממש לא עוזר לי..
חוצפה שמנהל לא יכול להרים את הטלפון ולדבר עם לקוח מאוכזב, זו הסיבה היחידה שאני מזמינה מהם וכעת סתם שילמתי כסף רב ואצטרך לשלם זאת שוב בקרוב מאוד, ורק בגלל שהם החליטו לשלוח פחות!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שמנהל לפחות יצור קשר ושיזכה על משלוח בפעם הבאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|