|
|
|
|
|
|
המבצעים שלא קיימים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניה דרך האינטרנט -כיצד קורה שמתפרסמים מבצעים בסדר גודל עצום של טלוויזה ומייל לרוכשים באינטרנט ו48 שעות אחרי אין בכלל את המוצרים ברשת , ההזמנה מגיעה בחיוב אחר לגמרי (כי אין מבצע) וכשאני מתקשרת מקבלת זיכוי להרגשתי הטובה .
חשוב לציין שבכל קנייה יש טעות לרעתי , נכון שמתקשרים אז מתנצלים ומתקנים מה שניתן אבל מה עם הלקוחות שלא יושבים עם מרקר ומשווים בן המחיר הרשום לתשלום בפועל .
|
|
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|