פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחשבון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מגה בול אופקים כתובת:
אופקים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שבדקתי את החשבונית ,ראיתי חיוב פעמיים על מוצר שעלה 89 שקלים, את הקניה שילמתי בתלושי קניה שילמתי כ1000 שקלים לאחר שהורידו לי מכל תו קניה סכום מסוים נשלחתי לקופה הראשית לקבל את ההחזר,ושם קיבלתי זיכויי, סירבתי וביקשתי לקבל את כספי בחזרה, נאמר לי שאי אפשר, אנחנו נותנים רק זיכויי כי קנית בתיו קניה, ביקשתי לדבר עם נהל מנהל אמר את אותם דברים שאמרה הקופאית,אחרי התעקשות נאמר לי שתוך דקה נעביר את הקניה שלך מחדש ותקבלי את כספך בחזרה, עברו חמישים דקות וכל צוות הסופר עובר שוב על החשבונית שלי כי כך נהוג , ואני ביקשתי שישחררו אותי כי מזה מהרתי , זה לא עניין ,אותם ,והקופאית חוזרת ונותנת לי החזר של כ60 שקלים בערך לא שווה הטעות שעשו ,ואומרת לי בגלל ששילמת בתלושים הורדנו לך, אמרתי הורדם שקניתי ,תחזירו לי את מלו הסכום ,אז אמרו טוב ניתן לך עוד זיכויי של מגה, אני אמרתי לפה אני לא רוצה לחזור יותר תנו לי את כספי בחזרה,אי אפשר רק זיכויי שלנו, שעה עברה ואני על גחלים נורה ממהרת , והמנהל והקופאית ממשיכים לעסות חשבון כמה להחזיר לי , להוריד או לתת חלק, אני אומרת לקופאית בתחילה כאשר רצית לתת לי זיכויי של מגא רצית לתת לי זיכויי על כל סכום הטעות ועשיו שאני רוצה את כספי בחזרה את נותנת לי חלק, כי קניתי בתוי קניה למה? לא ידעו לענות לי , הזמן דחק כי הבן שלי חיכה עם כל הקנייה לחגוג יום הולדת והלכתי כועסת ולא מרוצה מהשרות.
וכספי סוג הנזק :
לתת החזר במיידי ולא לעקב את הלקוח פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה