פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

למי שיש להם ביצים :)
(וגם למי שאין)
שלום לכולם. להלן סיפור קצר על שירות שקיבלתי מחברות "מגה" ו"גליקסמן".
חובה לקרוא, לחייך ולהעביר הלאה.
ב 22.02.13 קניתי תריסר ביצים ב"מגה"סניף אשקלון. בבית גיליתי שביצים מקולקלות. ב 24.02.13 הגעתי לסניף אך שם לא החליפו לי מוצר והמליצו להתקשר לשירות לקוחות . התקשרתי, לקחו ממני פרטים וכבר ב 25.02.03 בבוקר קיבלתי שיחה. הנציגה הייתה עניינית ומנומסת, ביררה פרטי התלונה וגם לפי מספר לקוח במועדון "you" איתרה את הקניה והעבירה את הטיפול בנושא לספק. למחרת קיבלתי טלפון מריקי מחברת "גליקסמן". לפי שם החברה ולפי צורת הדיבור של ריקי ישר הבנתי שיש לי "א-גרוייסע גליק". להלן תקציר השיחה אחרי שריקי הציגה את עצמה:
ריקי: מה הייתה הבעיה עם הביצים?
אני: נקודות שחורות בביצים
ריקי: בדופן או בתוך הביצה בלבן?
אני: בלבן
ריקי: יכול להיות ממזג אויר. יש לך קבלה?
אני: אין, אבל אני לקוח "you" , אתם יכולים לפנות ל"מגה" ולקבל אסמכתא וכל פרטי הקניה.
ריקי: אנחנו לא נפנה ל"מגה" או ל "you". אתה תלך ותבקש.
פה אני הבנתי ש ה"גליק" הוא לא כזה גדול ואמרתי לגברת הלא נחמדה: אם אתם לא מעוניינים לתת שירות -- לא צריך.
ומה הייתה תשובתה?
רצינו לתת פיצוי. אבל אין לך חשבונית? אז ביי ביי. ונתקה.
מוסר השכל: ל"גליקסמן" יש ביצים. אבל הם קטנות ומקולקלות
עלבון,ביזבוז זמן,כספי סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה