פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת של עובד בקצביה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג' 3.9.13 בסביבות השעה 16:30 הגעתי לערוך את הקניות לחג בסניף מגה ברח' פלימן בקניון קסטרא בחיפה.
לקחתי מספר והמתנתי בתור במחלקת הבשר. בתחילה קיבלתי שירות בצד המוכר עופות וכאשר סיימתי עברתי לצד המוכר בשר בקר. לפני עמדה לקוחה והמתנתי שתסיים את קניותיה. כאשר סיימה הלקוחה את הזמנתה פנה העובד לאישה שעמדה אחרי כאשר הערתי לו שעכשיו תורי החל להתווכח עמי. למרות שהוכחתי לו שיש בידי מספר קודם לאישה שעמדה לידי המשיך להתווכח וסרב לשרת אותי, לדבריו מפני שהיה עלי לבקש המשך שירות מהעובד ששירת אותי במחלקת העופות. הוא זרק את הבשר שהחזיק בידיו לתוך המקרר, צעק שאינו מוכן לתת לי שירות ויצא מהמחלקה.
גם כאשר התלוננתי בפני מנהל הסניף אמר לי המנהל שאינו נוהג לערוך "משפט שדה".
כלומר המנהל הוסיף חטא על פשע לא רק שעובד בסניף אשר בניהולו הלבין פני ברבים נתן לו המנהל גיבוי מלא.
לא פלא שעובד מעז לצעוק על לקוחה (על לא עוול בכפה) אם הוא יודע שהוא לא ייענש על התנהגות כזו. תודעת שירות כזו שואפת לאפס ואני רואה את מנהל הסניף כאשם.
עלבון סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה