פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות חוזרת במחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-10.09.2013 בשעה 11:05 ירדתי למגה לקנות לחמניה.
אני לקחתי לחמניה קטנה שמחירה אמור להיות בין 1.5-2 שקלים. הקופאית אמרה לי שהמחיר של הלחמניה הוא ארבעה שקלים וכשאמרתי לה שזו טעות היא אמרה לי "זה המחיר" הלכתי לקופה הראשית ואמרתי לקופאית שאני חושבת שטעו במחיר ואכן צדקתי - הלחמניה עלתה 2.50 שקלים.
זו הפעם הרביעית שדבר כזה קורה לי בסניף! תקרית דומה שהייתה לי לפני כחודש היא קניתי לחמניה יום אחד והיא עלתה לי 2.80 ויום למחרת אותה לחמניה בדיוק מאותו סוג והיא עלתה לי 3.80 המסקנה היא שהקופאיות לא מואמות לגבי הקודים של הלחמניות ולכן כל פעם המחיר משתנה. אני מאוד מאוכזבת ומעוצבנת מכל התקריות החוזרות הללו ומצפה לקבל פיצוי הולם
כספי סוג הנזק :
אני מצפה לפיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן והכסף על הטעות החוזרת הזו. פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה