פרטי התלונה

תלונות סופר סנטר

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי בסניף בקניון רמת גן, נתקלתי במבצע 2 מוצרי טבעול במחיר 46 ש"ח
לקחתי 2 חב' שניצל אחד עם תירס ואחד בלי וניגשתי לקופה חיכיתי כחצי שעה לאחר מכן אני מגלה שבחשבון אין לי הנחה כששאלתי את הקופאית היא מסרה ששניצל רגיל לא משתתף במבצע כששאלתי איזה כן היא אמרה מה שכתוב שם, מיותר לציין ששום דבר פרט ל-2 מוצרים של טבעול ב-46 ש"ח לא כתוב דבר התעצבנתי וביטלתי את 2 השניצלים פניתי לקופה הראשית שם ישבה לה נציגה בשם חן שהפרעתי לה כנראה באמצע קריאת עיתון והיא ענתה לי שהיא לא יודעת במה מדובר בכלל ושהיא תדבר עם הממונים שיכתבו בדיוק איזה שניצלים משתתפים במבצע כששאלתי למה לפי החוק מה שמפרסמים זה מה שאמורים לתת ולמה הם לא עומדים בזה ולא נותנים לי לקנות את זה כמו שכתוב לא היתה לה תשובה אז אני שואלת אתכם איפה השירות ללקוח ? ולמה מטעים בכל מני שלטים ומבצעים שלא קיימים באמת ? בתור לקוחה קבועה התאכזבתי שנסעתי לחינם. יש בידי את הקבלה עם הביטולים אני מבקשת לבדוק את הנושא של הפרסום השגוי והלא מדוייק לעומק ומצפה לפיצוי

סופר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה