פרטי התלונה

תלונות סופר סנטר

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור בעודף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
לקופאית היה חסר מטבע של 5 אג'. ביקשתי את שאר העודף המגיע לי. לא היה לקופאית מטבע. "אין לי". הצעתי לה שתפנה לקופה הראשית. "אין להם". לאחר כמה וכמה וכמה מלמולי "מה אני אעשה", קיבלתי מטבע של 10 אג'. התור כולו התעכב, המעמד היה לא נעים ומייגע, והייתי בקופה המהירה עם 5 פריטים בסך-הכל.
מרגיז סוג הנזק :
להדריך את הקופאים, לתת את העודף כמו שצריך, ולא לטו פתרון נדרש :

סופר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה