|
|
|
|
|
|
הצגת מחיר מטעה |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב בן גוריון, הוד השרון |
כתובת: |
הוד השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המקרה שקרה לי היום חוזר על עצמו מדי פעם:
מחיר מבצע של מוצר המופיע על סלסלת מתכת גדולה שבתוכה המוצר מן הסתם שייך לכל הפריטים שבסלסלה. ולעצם העניין - המחיר עבור 3 זוגות תחתונים מתוצרת דלתא הוצג כ 14.95 ש"ח מחיר מבצע. בקופה חוייבתי ב 19.95 ש"ח. טוענת מנהלת הסניף בתשובה לתלונתי ש"צריך לבדוק ולהסתכל האם המדובר במוצר המצויין בשלט" כשטענתי שהמוצר שנלקח היה בסלסלה שבה צויין מחיר מבצע ולא במקום אחר - אמרה - "בגלל שלקוחות האחרים הכניסו את המוצר לתוך סלסלה שגוייה זה יכול לקרות". לדבריה אני לא צודקת ובכלל נתנה לי הרגשה שאני מפריעה לה לעבוד. כשטענתי שזו חוצפה לומר כך אמרה: את גם מקללת ? האם "חוצפה" זו קללה? נשאלה, והיא אמרה שכן. דרשתי החזר תשלום וקיבלתי.
בסופר סנטר בן-גוריון בהוד השרון הלקוח לא צודק ומפריע לעבוד!!!
|
נזק כספי כשלא בודקים חיוב ודורשים החזר בגלל טעות ה |
סוג הנזק : |
להפריד מוצרים שבמבצע ממוצרים אחרים הדומים ולו במעט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|