פרטי התלונה

תלונות סופר סנטר

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ופוגע ,אי יחס מצד מנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון רחוב ברניצקי (סניף 1260) טל.9507471 כתובת:
רבוע כחול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב תאריך 5.05.06 בעלי עשה קניות בסופר סנטר . ניגש למחלקת מעדניה קנה גבינה וביקש גם פסטרמה 300גרם. הסוג שהוא ביקש נישארה חתיחה של 200גרם.הוא ביקש האם אפשר לקבל את כלהשלוש מואת גרם מהאריזה החדשה. נאמר לו ישר לא!!! הוא התעקש על כך. אמרו לו לבקש אישור בקופה הראשית. בעלי ניגש לקופה הראשית והיסביר את הבעיה.אמרו לו למה אתה עושה בעיות....לך למנהל....
בעלי אמר שהוא לא מוכן לרוץ בכל החנות בשביל דה. אמרו לו שאם יש שם יותר מ500גרמ אז לא יתנו לו . הוא אמר להם ש זה רק 200....התקשרו למנהל וביקשו אישור.בעלי חזר למעדניה ....העובדות שם כבר בכוונה לא יתייחסו אליו. טיפלו שתיים בבנאדם אחד.הוא עמד וחיכה. םוף םוף אחד מהם ניגשה ושהלה מה הוא רוצה(זואת היתה המוכרת השניה לא זו שדיבר איתה מהתחילה).בעלי אמר לה ש הוא רוצה 300גרם של פםטרמה ושהוא קיבל על כך אישור של מנהל. המוכרת לקחה אתהחתיכה שנישארה של 200גרם ...פאתום זרקה את זה על המדף וצעקה - אני לא חותכת לך את זה...מי שרוצה שישרת אותך-הפעם בעלי אלך למנהל הסניף להסביר לו
את העניין. כאשר המנהל שמע ואתו הדבר הראשון שאמר זה-אם יש שם יותר מ500גרם אתה לא תקבל-....במקום להתנצל בשם של העובדות וםוף םוף לתת לבנאדם אתהפםטרמה. כשה הם ניגשו למעדניה המנהל היתחיל לשקול את החתיחה הקתנה שנישארה כמה גרם יש שם.......לאחר מכך אמר לאחד העובדות לתת לו את מה ש הוא ביקש מהתחלה. נתנו לו....אבל ביינתיים עהליבו אותו ועד קצת....לא נעים כבר לםפר. כאשר הוא םיים את הקניות וניגש לשלם בקופה אז גם כאן קרתה טעות בחשבון. (שגם זה דבר שקרא בםופר םנטר לא פעם ולא פעמיים..) בעלי שילם במזומן וביקש אתהכםף חזרה(הסכום ש טעו בו). קופאית תענה שהחשבון נכון אבל לאחר בדיקה התברר שלא....אחר כךאמרה שהיא לא יכולה לאחזיר כםף רק לתתזיכוי.בעלי לא יסכים לכך ואז נאמר לו- שאין לה זמן לטפל בו יותר ושילך לקופה הראשית. כאשר בעלי ניגש לשם והםביר על הטועת בחשבון אמרו לו- שזה בגלל ש הוא עשה בעיות זה חוזר לו עכשו....אז הוא אמר שכל הזמן יש בעיות ב סופר הזה...במקום לברר מה הם הבעיות ולנסות לשפר את הדברים- נאמר לו למה הוא בכלל קונה כאן??? בעלי ענה לה - ש בכסף שלו הוא יכול לקנות איפו שהוא רוצה ו מה שהוא רוצה לפי בחירתו האישית.
אנחנו במשך 9 שנים קונים בםופר הזה כמה פעמים בשבוע. זה נוח לנו זה קרוב לבית. אבל מיום ליום זה ממש לא נעים להכנס לשם. אני משתדלת כבר כמה
שפחות לקנות שם. לא נעים לראות פרצוף חמוץ של מוכרת....קופאית...דיבורים מאחוריי הגב...
בושה לרשת כזואת גדולה!!!!!תשפרו אתהשירות שלכם אחרת תאבדו עוד הרבה לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס כדרוש ללקוח!!!! שיפור שרות או החלפת עובדים. פתרון נדרש :

סופר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה