משלוח שהגיע חסר< |
נושא התלונה: |
יום שני 16 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שמגר 16 ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב יום שני שעבר ביצעתי רכישה ברשת שפע שוק הנמצאת בקניון רב שפע בירושלים. המשלוח הגיע למחרת אבל שישית מים מינרליים נביעות שצורפה לקניה לא הגיעה אליי. פניתי באותו יום (יום ג') לקופה ראשית של הסניף ועדכנתי שהמשלוח הגיע חסר , לקחו ממני את כל הפרטים ומסרו שיטלפו בזה, המתנתי למחרת ולא קיבלתי דבר, ביום חמישי שבתי והתקשרתי, אף אחד שם לא ידע במה מדובר והועברתי מפקידה לפקידה עד שביקשו ממני שוב את כל הפרטים אחד לאחד מהתחלה ושוב מסרו שהנושא יטופל וישלח אלי המוצר החסר. גם יום שיש הגיע והמים לא נראו באופק , פניתי שוב התלוננתי וכעסתיביקשתי לדבר עם מנהל ולא נעניתי , שוב לקחו ממני את הפרטים מהתחלה.. סכום קניה, משלוח, שעת קניה שם פרטי שם משפחה, כתובת, מה חסר. כאילו עד עכשיו דיברתי לקיר והבטיחו שעד שעה אחת ביום שישי המוצר החסר יגיע. אבל.. התבדיתי.
אני פונה אליכם שתעזרו לי בנושא, חוסר היחס של הרשת ללקוחותיה ומבקשת את המוצר החסר שישלחו אליי וגם שיפצו אותי בשישיה נוספת של מים על הזמן שגזלו ממני, על הטלפונים הרבים, ועל הזלזול הבוטה בלקוחות
|
זלזול |
סוג הנזק : |
ומבקשת את המוצר החסר שישלחו אליי וגם שיפצו אותי בשישיה נוספת של מים על הזמן שגזלו ממני, על הטלפונים הרבים, ועל הזלזול הבוטה בלקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|