פרטי התלונה

תלונות שפע שוק

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שפע שוקשעות פתיחה שפע שוק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות במעדניה לנקניקים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב מעלה הגעתי כהרגלי לקניות בשפע שוק נתניה, ניגשתי למעדנייה לנקניקים והמתנתי לנציג שיגיע לתת לי שרות, ולא היה שום מוכר במעדנייה נקינקים, ניגשתי למעדניה הסמוכה של העופות והבשר ושאלתי את המוכר שם איפה המוכר של הנקניקים והוא ענה לי בטון "אין מוכר תמתין שנססים כאן ומישהו ייגש אליך"! לאור תשובתו של המוכר ניגשתי לסגן מנהל הסופר והתלוננתי בפניו מדוע אין נציג במעדניית הנקינקים, אך תשובתו הייתה בכך שאני יבדוק את זה והלך פשוט לדרכו. לסיכום אין זאת הפעם הראשונה שאין שרות בעמדה הזאת, פשוט אין שם מוכר שלהם, שסיימתי את הקניות (כמובן לא קניתי נקניק),ניגשתי לקופה ראשית לבקש את הכתובת של ההנהלה הראשית בשביל להתלונן בכתב,מנהלת המשמרת סירבה למסור לי פרטים על הסניף הראשי וקראה לסגן מנהל, שהגיע והתחיל לספר לי כמה קשה להם ברשת ויש אילוצים כלכליים שהם לא יכולים לשים שם עובד קבוע, וגם לא מסר לי כתובת להתלונן, כלקוח ממש לא מעניין אותי השיקולים הכלכליים של שפע שוק, כל מה שמעניין אותי להנות מחווית הקניות שלי, אין לי בעיה להמתין גם בתור, העניין שאין תור בגלל שאין בכלל מוכר, מבקש מכתב תגובה והסבר מרשת שפע שוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מוכר בעמדה המדוברת. פתרון נדרש :

שפע שוק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה