פרטי התלונה

תלונות שפע שוק

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שפע שוקשעות פתיחה שפע שוק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות על הפנים< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-31/12/12 בזמן הבישולים גיליתי שמשהו חסר לי,קפצתי לסופר לקנות
נקניק שזה אחד מהמרכיבים בסלט שהיה חסר לי.הגעתי למחלקה,המוכרת לא היתה במקום,אחריי הגיעו עוד אנשים,מחכים.אחרי רבע שעה שאלנו איפה המוכרת אמרו לנו שאותה מוכרת עובדת ב-2 מחלקות בגבינות וגם בנקניקים.האנשים שהיו אחריי שאלו מתי היא תבוא לכאן,היא אמרה כש
תסיים שם.ושם זה לא נגמר כי כל הזמן באים אנשים חדשים והיא ממשיכה ולא מפריעה לה שאנשים מחכים כבר הרבה זמן.אלה שהיו אחריי
הלכו כנראה שנמאס להם לחכות,אני הגשתי אליה ושאלתי מתי אני אקבל שרות קבלתי אותה תשובה כשאמרתי לה שאנשים שקונים כרגע באו אחריי
היא אמרה שאני מספרת סיפורים ובאתי רק עכשיו.בעצבים הלכתי בלי לקנות כלום!!!! עכשיו יש לי שאלה למה בן אדם שבא לקנות ולשלם לכם כסף מקבל יחס כזה? אני אפילו לא מאשימה את המוכרת הזאת למרות שהיא לא דיברה
בנימוס,אני מאשימה את ההנהלה שהיתה יכולה לפחות לדאוג לדבר מאוד פשות: לרשום במקום שבולט שצריך לעמוד באותו תור שלא יקרה מצב שאחד מחכה והשני שבא רק עכשיו כבר קונה בגלל שהיה לו מזל לתפוס את המוכרת במקום שהוא צריך לקנות בו.לא מבינה את ההגיון,לא מבינה את היחס,בסופו של דבר אתם קיימים בזכות הלקוחות והעניין "משתלם או לא משתלם" הוא חשוב מאוד אבל כל דבר צריך לעשות עם שכל ולתת כבוד
ללקוח שלא ירגיש שעושים לו טובה כשהוא בא לקנות ולשלם כסף....

שפע שוק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה