פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמנעים מלהפגש איתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אצל 2 ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 25.12.05 הייתי צריך את עזרת שירותי הרווחה של עיריית ר"ג
הגב' לילי שמי שטיפלה באירוע הבטיחה שיחזרו אלי , רק אחרי 25 ימים חזרו אלי וזאת אחרי עשרות פניות טלפוניות שלי למחלקת הרווחה , בתלונתי טיפלה הגב' תהילה שהפגינה סחבת ורק רצתה להפטר מהטיפול בתלונה .מכיון שהתשובות שסופקו לי לא השביעו את רצוני ביקשתי פגישה עם הגב' לילי שמי מנהלת היחידה , מאז ועד היום שוחחתי עשרות פעמים עם מזכירתה (ומס פעמים גם איתה ) ועודני ממתין .
כתושב שמממן את משכורות העובדות הנ"ל אני מצפה להתיחסות אחרת , גם אם הן חושבות אחרת ממני .
(לא פירטתי את השתלשלות הענינים , כדי לקצר אולם באם ידרשו פרטים נוספים
כגון תאריכים , התנהלות הענינים וכו , הכל מתועד אצלי )
בתודה מראש
אשמח להפגש עם הגורם בעירית ר"ג האחראי על היחידה הנ פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
לילי שמי, מנהלת יחידת שם ותפקיד:
הפניה נבדקה מול הגורמים המטפלים באגף הרווחה, נמצא כי הטיפול היה מקיף ועפ"י הנהלים. תגובה:
נשלחה תשובה בהתאם לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה