פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה ברכב בעת גרירתו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' ביאליק, ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
1. ב- 25.8.05 נגרר רכבי מאזור מגוריי שברמת גן. בעת לקיחת הרכב מאזור הגרירה גיליתי שהרכב ניזוק בצורה קשה.
2. ב- 14.9.05 פניתי למחלקת הביטוח של עיריית רמת גן והופניתי על ידי איריס זיו, העומדת בראש המחלקה, לחברת הגרירה "גרר צורים" בטענה כי חברת הגרירה פועלת באופן עצמאי ועל כן האחריות מוטלת עליה בלבד ולא על העירייה.
3. ב- 15.9.05 פניתי לחברת הגרירה "גרר צורים", שהתנערו מכל אחריות וטענו כי אינם אחראים לנזק שנגרם והפנו אותי לעיריית רמת גן.
4. ב- 15.9.05 תיקנתי את רכבי במוסך מורשה של פיז'ו מכיסי. היקף התיקון הסתכם ב- 1,043 ₪.
5. ב- 26.1.06 פניתי למחלקת החניה של עיריית רמת גן מתוך נסיון אחרון לפתרון הבעיה, וגם הם התנערו מכל אחריות וטענו כי האחריות מוטלת אך ורק על חברת הגרירה "גרר צורים".
6. כעת אני אובדת עצות בנושא, היות ועד היום לא קיבלתי פיצוי כלשהו מהגורמים שאליהם פניתי בגין הנזק שנגרם לרכבי וכל הגורמים מסירים אחריות בנושא. אשמח באם תוכלו לסייע לי בנושא.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ע"ס 1,043 ש"ח + החזר נסיעות בעת הטיפול ב פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
פנחס בנהאל , מנהל מחלק שם ותפקיד:
ראה תשובתי ב"פתרון" תגובה:
באם לטענתך נגרם נזק לרכבך על ידי רכב הגרר , עליך לפנות אל חברת הגרירה , אגב ,היית אמור לעשות זאת כששחררת את הרכב . הם אמורים לטפל בפנייתך . ע"פ תנאי המכרז והחוזה הם מבוטחים ואמורים לטפל ולכסות את כל הנזקים . באם מסיבה כזו או אחרת הם אינם עושים זאת , באפשרותך לתבוע אותם בבית המשפט בגין הנזק . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה