פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראש קטן של עובדי העירייה בנושא היטל בצורת נושא התלונה:
חיון מירי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מירי חיון כתובת:
תיאור הבעיה:
ראיתי כתבה בערוץ 2 שמסבירה שכדאי לשלוח חזרה את טופס ההיטל הבצורת ולעדכן את הפרטים כדי שלא נחוייב בסכומים מיותרים.
הטופס לא הגיע אליי בחשבון הארנונה, או כנראה שלא שמתי לב אליו.
פניתי לעירייה ומשם מתחילה מסכת של טלטולים מאחד לשני. כל נציג מפנה אותך לאחר. הגנתי לנציגת פניות הציבור אילנה והיא מסרה לי את הפרטים לאן להעביר את הטופס. אך מה - חבל שגם היא כנציגת פניות הציבור לא יודעת לאן להפנות אותי.
ושוב ללא יאוש ניסיתי עוד שיחה ועוד שיחה - אך ללא הועיל.
הכתבה עסקה בכך שאנשים לא מחזירים את הטופס חזרה לעירייה - ועכשיו אני גם מבינה למה? שהכתב עצמו ינסה להעביר את הטופס חזרה ונראה במה הוא נתקל.
בכל מקרה כשיגיע רגע החיוב - העירייה תדע בדיוק כמה היא אמורה לחייב ולא יעניין אותה מה אתה עובר בדרך עד להחזרת הטופס. חצופים
עלבון סוג הנזק :
שרק יחזירו טלפון שהם קיבלו את הטופס כי שלחתי אותי בערך 10 פעמים. פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
טובה דואני מנהלת מח' ה שם ותפקיד:
שלום רב,
1. באתר האינטרנט העירוני קיים גם טופס עדכון הפרטים (לאלו שלא נמצא בידיהם).
2. עיריית רמת גן פרסמה הן במוקד היערוני והן מעל דפי העיתונות המקומית לאן לשלוח את החומר.
3. העירייה הקימה עד ליום 30/10/09 מוקד עירוני ששירת את כל התושבים.
4. הן במוקד העירוני והן במוקד הגבייה פעלו בכל התקופה והשיבו לכל מאות הפונים.
5. לא ברורה לי שאלתך - האם מילאת את הטופס, האם לא מילאת ומה הבעיה נכון לרגע זה.
תגובה:
הינך מוזמן לאתר האינטרנט העירוני ואני בטוחה כי תמצאי תשובות לכל השאלות שלך- במידה ועדיין יהיו לך שאלות אנא פני אלינו בטלפון ישיר מס' 6753335 תודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה